ویرگول
ورودثبت نام
∆√!∆
∆√!∆
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

اول :‌ مقدمه


برای هر چیزی یک شروع هست . و این شروع معمولا ناقص و با ایرادات فراوان است . برای من و ماجرای نوشتن من هم همین اوضاع برقرار است . بعد از سال ها نوشتن های کم و بیش در انزوا و انتشار در یک کانال تلگرامی به شدت محدود . اکنون تصمیم گرفتم که دیگر بار در جایی متفاوت این نوشتن ها را از آغاز کنم .

باز هم به همان سبک قدیمی و همیشگی خودم . یعنی به صورت ناشناس ،‌ و بدور از هر حاشیه و فقط برای دل خودم و شاید اندکی حال خوب تقسیم شده با خوانندگان این متن ها که هیچ کدامشان نه آنچنان اصولی نوشته شده و نه علائم نگارشی درستی دارد و نه اصولا صد در صد درست است و نه صد در صد اشتباه ! .

فقط چند کلامی ساده است که شاید بامزه باشد . و شاید بی مزه . شاید خوش بگذرد و شاید هیچ به مذاق خوش نیاید .
برای ادامه ماجرا می توانید با من همراه باشید. می توانید هم به سادگی از این متن ها گذر کنید و مانند هزاران متنی که به سادگی از آن گذر کردید ! و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد .

برای نوشتن هایم نه آن چنان دلیل و هدفی دارم و نه قرار است منظم و با برنامه نوشتن ها ادامه پیدا کند و نه سبکی مشخص پیروی می کند تنها و تنها برون ریز احساسات در لحظه زندگی من است که بی نهایت معمولی و عادی است و هیچ خبری از اتفاقات شگفت انگیز و بی نظیر و ماجراجویی و هیچ نیست .

نه شبیه فیلم هاست و نه شبیه پست های اینستاگرامی خوش رنگ و لعاب و البته نه نشان دهنده ی تمام زندگیم . بلکه تنها بخش کوچکی از شخصیت درونی و احتمالا پنهان شده ی من است که شاید جا دارد که کمی نمود پیدا کند .

این نام هم هیچ دلیلی بر گذاشتنش ندارم . تنها یک نام و یک #نقاب بر شخصیت واقعی من است و بدون هیچ دلیلی انتخاب شده و تقریبا به صورت ناخودگاه پیدایش کردم !‌

من در پشت این نقاب می توانم راحت تر آن چیزهایی که بر من می گذرد را بیان کنم . و راحت تر باشم . کمتر قضاوت شوم و یا هر گونه قضاوتی را به این نقاب بچسبانم و خودم در امان باشم !


می توانید رد پایی از نوشته های قبلا من در جاهایی دیگر پیدا کنید ...


۷/۱۰/۱۴۰۲

۱۶:۳۴

∆!√∆


پست‌های اینستاگرامیمقدمهشروعنوشتننویسندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید