ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

از شنبه!

امروز که نمیدونم ۱۷ یا ۱۸هم به شکل عجیبی بعد خیلی وقت دارم فکر میکنم به راهی که اومدم کل راهی که اومدم،راهی که نمیدونم درسته یا نه..توی مدرسه سه شنبه همه چی آروم و اوکی بود ولی هم مریضی و هم ناراحتی بی دلیل کاری کرد،چهار شنبه رو بپیچونم و بشینم با خودم خلوت کنم،خلوت کنم که چقدر مسیرم درست بوده یا نه..نمیدونم تو این ۱۵ ۱۶ سال چقدر زندگی کردم که بخوام بررسی کنم درست اومدم یا نه ولی میتونم با قدرتی وصف نشدنی بگم خیلی تو دوران طلایی زندگیم از خیلی از کارهای مورد علاقم رو انجام ندادم شاید واقعا نوشتن این تو ویرگول کار درستی نیست ولی هدف من از شروع ویرگول این بود حرفای این سنم رو بنویسم و تا یک جا ثبت بشه تا وقتی به یکمشم رسیدم با خودم حال کنم که به یكیش هم رسیدم...خیلی هدف دارم خیلی کار باید انجام بدم خیلی مزه ی جدید باید کشف کنم خیلی آهنگ جدید باید گوش بدم پس بیاین زندگی کنیم شاید این حرفا بخواطر ریواچ ۳۵ بار ¹هایکیو باشه انیمه ای که باهاش بزرگ شدم ولی نه نمیدونم برای چی انقد ذهنم درگیر شده اما میخوام از شنبه یک زندگی جدید شروع کنم..موافقین؟





من در حال گند زدن به زندگیم:
من در حال گند زدن به زندگیم:


____________________________________________

1:هایکیو یا آبشار سرنوشت انیمه ای ورزشی راجب رشته ی والیبال که در دوره ی دبیرستان دوره ی دوم شکل گرفته کاراکتر اصلی این انیمه هینانا شویو هست این انیمه یکی از برترین انیمه های دنیاست و یکی از پرهیجان ترین هاست دیدن این انیمه رو از دست ندین



شنبههایکیوبرنامه ی جدیدشروعبرنامه ریزی
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید