ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

روزمرگی|کتابخونه ی من؟

دیروز،رفته بودم بیرون و باید کتاب هایی که باید تو لیستم داشتم می‌خریدم^^

خیلی از کتاب هارو پیدا نکردم،ولی کتاب خونه ام کم کم داره آماده میشه

بخش مورد علاقم تو کل کتابخونه:
بخش مورد علاقم تو کل کتابخونه:

یه کتاب که خیلی تعریفش رو شنیدم پیدا کردم،و خریدمش،بنظرم کل آدما مخصوصا نوجوون ها یکبار بخوننش

دیروز برای دریافت یک ایمیل مهم مجبور شدم، گوشیم رو آپدیت کنم و یهو همه ی عکس هام و آهنگام پاک شد😔

خیلی اهمیت ندادم،و تونستم چندتا از مهم ترین اطلاعاتم رو برگردونم..

دیروز کلی رو اتاقم کار کردم و نتیجه اش شده این (یه پخش مهمش اینه)

دیشب خواهرم داشت برام کتاب اینگلسی میخوند و ترجمه میکرد،که یادم اومد باید دوباره برم کلاس زبان رو برم تا مدرک بگیرم و...(این پخش به طور کامل در پست بعدی توضیح داده میشود)

یه کتاب دارم میخونم که خیلی خیلی قشنگیه کورالین

شبیه کارتونش هست اما خیلی بهتر

امروز کلاس ادیت دارم،و بعدش باید یه پوستر طراحی کنم تا مدرکم رو بگیرم.

همه چی عالی داره پیش می‌ره^^


ممنون که تا اینجا خوندید:)




کتابکتابخانهکتاب کورالیننشر کتاب افقبهترین کتاب ها
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید