ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

ساعت دو_گرما

زمانی که دارم این پست رو می‌نویسم در راه روی دست شویی بر روی زمین نشسته ام و منتظرم سریالم دانلود شود..

احتمالا برای شما دوستان عزیز چند سوال پیش می‌آید.


یک:من چرا اینجا نشسته ام؟ جواب قانع کننده ای دارم دوست پدرم از شهرستان به خانه ی ما آمده است و در حال خوابیده است,اگر من به آنجا بروم و روی مبل بنشینم باعث توهم زدن دوست خوبمون میشود.

دو:چرا اصلا بیدارم؟ بنده ی حقیر شب برای ندیدن این شخص زودتر به اتاقم رفته و ساعت ۹خوابیدم:)

(شخصی که ساعت سه می‌خوابد) و در حال حاضر هم خوابم نمیاد و هم به شدت گرم است و غیر از اون آنقدر تشنه ام بود آنقدر تشنه ام بود ۶ لیوان آب پشت سر هم خوردم و مقدری دل درد دارم

حاشیه:ساعت دو پنجاه و دو دقیقه



فیلمکم خوابیمهمونگرما
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید