ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

من اگر یک غذا بودم؟

می دونم که این عکس هیچ ربطی به غذایی که گفتم نداره ولی....
می دونم که این عکس هیچ ربطی به غذایی که گفتم نداره ولی....


سلامممم

من امروز داشتم بعد از مدت ها تو ویرگول می‌چرخیدم و این پست منو جذب کرد.

نویسنده داشت از خودش این سوالا رو می‌پرسید و جواب میداد

و دیدم چقدر کار جذابی که منم یکبار انجامش بدم:)

خب خب میخوام به چند تا سوال جواب بدین !
اگر غذا بودین نحوه ی سروتون چطور بود!؟
مواد اولیه تون چیا بودن !؟
چجوری باید بپزنتون!؟
چجوری قابل خوردن هستین !؟
بهتره با چه نوع نوشیدنی هایی خورده بشید..

دونه دونه میخواهم جواب دهم.

اگر من یک غذا بودم مواد اولیه ام بدین ترتیب بودند:

گل بابونه که به مدت ۸ روز باید در آب گرم بماند

پوره ی سیب زمینی که گوجه را درون خود جای داده است

گوشت چرخ‌کرده که باید ناسالم ترین روغن دنیا سرخ میشد

برای پخت من اول باید پوره ی سیب زمینی را با ناسالم ترین روغن دنیا سرخ می‌کردند و وسط آن هارا گوشت جای میداند،روی آن ها گل بابونه را می‌گذاشتند و بعد اگر دوست داشتند نعنا ی ناسالم و فلفل های تند تند رویم می‌گذاشتند‌.

دوست داشتم در لحظه ی گرگ و میش سرو میشدم و با نون بربری و پنیر گودا ی ناسالم و چرب مثل یک صبحانه بودم.

دوست داشتم همراه من چای گلستان که درونش از نعنا استفاده شده بود سرو شود

شما هم این کار رو انجام بدید تا غذا های لذیذ زیادی بهمون اضافه بشه:)

سیب زمینیاگر من یک غذا بودم؟اگر خواستید شما هم غذا بشید هشتگ بالا رو زیر پستتون بزنید
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید