ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

میخواهم تا آخرین روز زندگی ام روزمرگی بنویسم!

میخواهم نگاهی به دیروز کنم و همه چیز رو نشونتون بدم،و البته تعدادی عکس که حال و هوای منو توصیف کنه.

دیروز همش بارووون اومددددد:)

نمیتونم توصیف کنم که چقدر از این بابت خوشحال بودم.

از خواب بیدار شدم،و خیلی زیاد انرژی داشتم

رفتم صبحونه خوردم،نون تست و کره و مربا و قهوه

تنها روزی که صبحونه میخورم جمعه هاست،پس حسابی باید مورد علاقه ام باشه:)

بعد رفتم سراغ ریاضی و علوم و کلی نمونه سوال حل کردم

برای تایم استراحت رفتم سراغ کتاب جدید

کورالین رو دیشب تموم کردم و رسیدم به یکی از قشنگ ترین کتابهایی که تو زندگیم دیدم″عروس دریایی″

بهتون پیشنهاد میکنم

رفتم و پلی لیست ساختم،برای خودم!

یکی از بهترین آهنگ های دنیا آهنگ آهنگ قلک از غرل شاکرمی عه البته به نظر خودم:)

خب حالا یکم حرف بزنم:)

دوست دارم آن‌قدر برم تو جنگل که موهام ریشه ی درخت بشه

میخوام اونقدر با حیوان ها صمیمی بشم که با نگاه کردن بهشون بفهمم چی می‌کند

نیاز دارم یه کتاب خونه ی بزرگ داشته باشم که بدنش از چوب ناب باشه و از کلش پیچک آویزون باشه..

پنج شنبه یکی از شلوغ ترین روز هام قراره باشه

چون هم باید برم تولد دوستم و هم با دوست خواهرم و خواهرم بریم باغ کتاب

پس احتمالا چندتا روزمرگی قراره براتون بنویسم

و اونا شماره دارند🤌🏻🤝

مرسی که خوندید🦖🐒

پلی لیستآهنگعروس دریایی کتاببارون
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از حقیقت ها
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید