ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

کتابخونه ی من

می‌خوام فقط عکس بهترین کتابایی که خوندم رو از بهترین بذارم قرار نیست معرفی کنیم!


بهترین بهترین کل جلد های بچه چلمن بود
بهترین بهترین کل جلد های بچه چلمن بود
نیاز به معرفی نداره دیگه نه؟
نیاز به معرفی نداره دیگه نه؟
هرچی بگم کم گفتم سرشار از امید و داستان گاددد
هرچی بگم کم گفتم سرشار از امید و داستان گاددد
کتاب نوجوان مورد علاقه ی خودم
کتاب نوجوان مورد علاقه ی خودم
زندگی بهترین نویسنده ی مرد از زبان خودش چی از این بهتر؟
زندگی بهترین نویسنده ی مرد از زبان خودش چی از این بهتر؟


مجموعه ی چهار جلدی که همه ی چهار جلدش هم داستان دارن هم معما هم گادنننن
مجموعه ی چهار جلدی که همه ی چهار جلدش هم داستان دارن هم معما هم گادنننن




















کتابخاطرات یک بچه چلمنسفر به انتهای دنیاراز موتور سیکلت مناین کتاب را ممنوع کنید
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید