ویرگول
ورودثبت نام
علی دادخواه
علی دادخواه
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

فقط با کالری سوزی نمیشه !




فکر می کردم تا آخر همینطوری خوب پیش میره، اینکه لباس و کفش ورزشی بپوشی و بری تو پارک بدویی یا اینکه تو باشگاه کلی به خودت زحمت بدی و کالری بسوزونی و بعد که دوش گرفتی و نفست بالا اومد، ذهنت مثل ساعت سوئیسی کار کنه و ایده های خوب تبدیل به نوشتار بشن و دست آخر خواننده خوشش بیاد و کلی ازت تعریف کنه!

اما همیشه اینطوری نیست و باید به فکر راه چاره ای باشم تا حس و حال نوشتن رو تو بدترین شرایط برای خودم ایجاد کنم و بجای پراکنده گویی، تمرکز کنم و خودمو تو مسیر اصلی قرار بدم ولی اینا گفتنش آسونه و تا به خودت بیای، چند هفته گذشته و تو هنوز اول راهی.

باید بگم در حال حاضر مشکل اصلی اینه که من بین چند اتمسفر سرگردون شدم، گاهی با شندین یه ترانه میرم تو فاز احساسی نوشتن و گاهی دلم می خواد از ارتباط معنوی خودم با خدا بنویسم، بعضی وقتا هم که

می زنم تو کانال اورپا و از اون طرف کشتی سوار می شم به سمت آمریکای جنوبی و دست آخر سر از تایوان در میارم و اصلا نمیدونم چی می خوام بنویسم.

ولی باید به سوزوندن کالری ادامه بدم، این تنها روشیه که نمیزاره تو خودم غرق بشم و نفهمم دور و برم چی می گذره، فقط اینکه باید از یه کنار شروع کنم و در مورد همه چیزایی که تو ذهنم میگذره بنویسم بلکه شاید یکم دچار نظم مغزی بشم !

اسمشو گذاشتم هیجان نوشتن که باعث میشه در نهایت نتونم اون چیزی که می خوامو روی کاغذ بیارم و بعدشم همه چیز می پره، به همین سادگی !






11 تیر 1400

علی دادخواه



https://vrgl.ir/he1NF




کالری سوزیتمرین نوشتناتمسفر نوشتنیادداشت روزانهکوتاه نوشته
نانوا هم جوش شیرین می زند...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید