ویرگول
ورودثبت نام
محمدامین نوری
محمدامین نوری
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی خودم

سلام دوستان من محمدامین هستم، متولد آبان 75

لیسانس عمران دارم ولی دست سرنوشت منو برد سمت ورزش و بعدشم از طریق اون رفتم سمت دیجیتال مارکتینگ. اگر برای شما هم جذابه که من چجوری این مسیر و طی کردم با من همراه باشید.

تو ویرگول میخوام از علایق، مسیری که طی کردم و تجربیاتم و همچنین در مورد کار نکاتی که خودم بهشون رسیدم رو بنویسم. امیدوارم وقتی مطالعشون می‌کنید برای شما هم جذاب باشه!

تحصیلات

بیشتر طولش ندم بریم سراغ تحصیلات; قبل از این بگم که من رشته ریاضی بودم و چون یکی از فامیلامون تو رشتهعمران خیلی شرایط خوبی داشت من تصمیم گرفتم برم رشته عمران. طی مدت تحصیلم تو دانشگاه، خیلی درگیر ورزش بودم و چون تازه مدرک مربیگری و نجات غریق رو گرفته بودم خیلی سرگرم استخر بودم. کلی شاگرد داشتم و تو اون زمان قطعا خیلی وقت نمیکردم به درس برسم و شاگرد ممتاز باشم:))

حدودا ترم 5 بود که یکم رو ادامه رشته عمران دو دل شدم و یجورایی تصمیم داشتم برم برای رشته تربیت بدنی امتحان بدم. میخواستم رشتمو عوض کنم ولی به مدت زمانی که کذاشته بودم و تایمی مه ازم رفته بود فکر کردم و یجورایی میشه گفت هم ترسیدم که رشته رو عوض کنم، هم برام نمیصرفید واسه همین پشیمون شدم و همچنان درگیر ورزش، عمران رو ادامه دادم.

دو ترم اخر درس، خیلی حرفه ای داشتم شنا تمرین میکردم و رفته بودم تو تیم باشگاهی استخر شیرودی و خیلی داشت بهم خوش میگذشت. خلاصه که هرجور بود با معدل حدود 16 لیسانس عمران و گرفتم.

مسیر دیجیتال مارکتینگ و اینا...

شاید الان بگید این چیزایی که نوشتم چه ربطی به دیجیتال مارکتینگ داره؟؟؟ خب صبر کن تا بگم برات :)

حین تحصیل لیسانس، چون خیلی درگیر ورزش بودم و میخواستم کنارش کسب درامد داشته باشم، به فکر جذب شاگرد بودم برای آموزش شنا، البته جدا از اون شاگردایی که تو استخر محل کارم داشتم. برای همین به این فکر افتادم که برای خودم یه پیج تو اینستاگرام درست کنم و توش از فعالیت هام و یه سری موارد آموزشی محتوا تولید کنم. اینجوری شود که پیج Nuriswim متولد شد.

حدودا دو سال و نیم روش کار کردم و بدون کمک کسی از صفر رسوندمش به 16k فالوور. البته که بعد از کرونا دیگه روش کار نکردم تا همین الان که حدودا تعداد فالووراش رسیده به 12.8k

توی این پیج سعی میکردم هرچیزی که بلدم رو بیارم و با کامل‌ترین آموزش بتونم هم محتوای خوب تولید کنم هم بتونم شاگرد جذب کنم.

فعلا اینارو داشته باشید تا برای متن بعدی بریم سراغ ادامه ماجرا و درگیر شدن بیشتر من با عمران و دیجیتال مارکتینگ.
مرسی که وقت گذاشتی، فعلا تا نوشته بعدی مراقب خودت باش ;)

مارکتینگورزشدیجیتال مارکتینگزندگیدیجیتال
عاشق یادگیری، دیجیتال مارکتینگ، سئو، مربی شنا و نجات غریق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید