ویرگول
ورودثبت نام
AmirMe7
AmirMe7
خواندن ۱ دقیقه·۷ روز پیش

یک خداحافظی

خب خب خب! به نظرم وقتش رسیده یک خداحافظی موقت با ویرگول و صد البته فضای مجازی بکنم. البته فقط این نه روز! به محض این که کنکورو بدم دوباره برمیگردم ویرگولو روی سرتون خراب میشم...
این یه ماهی که تو ویرگول بودم کلی دوست جدید پیدا کردم وبه یه دنیای جدید پا گذاشتم. البته من از خیلی وقت پیش ویرگولو میشناختم و بارها و بارها نوشته های زیادی رو توش خوندم. قبلا ویرگول بهتر، جنجالی تر و حتی فعال تر بود. ولی من از این ویرگول هم راضی بودم و دوستش داشتم. نمیخوام زیاد حرفمو طولانی کنم چون قراره خیلی زود برگردم. پس از همۀ دوستای ویرگولی _ ماهو، مهدی، نهان(...)، یلدا، مژده، بشیر صابر، امیرحسین، آقای میری، خاطره، هیدرو و خیلیای دیگه _ تشکر میکنم که تا اینجا همراهیم کردن. خـ.د.ا.حـ.ا.فـ.ظ.تـ.و.ن!🫠

خداحافظیدوست ویرگولیویرگولهمراهکنکور
به دنبال آرامش...💊
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید