ویرگول
ورودثبت نام
AmirMe7
AmirMe7
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ روز پیش

home

خب این پستو با توجه به چالش جناب Itsmee نوشتم.

خب گفتی کس یا مکانی که بهم حس خونه رو بده؟

قبلا یه نفر بود ولی الان فهمیدم نباید به آدما وابسته شم و به نظرم فقد وقتی دارم با خودم حرف میزنم اون حسو دارم. پس میتونم بگم اون شخص خودمم.

و البته مکان... تا حالا هیچ جا این حسو بهم نداده مگر رویاهام. وقتی تو رویاهامم یه حس آرامش خاصی دارم که وصف نشدنیه. همیشه نیم ساعت قبل خواب (البته معمولا خواب ندارم) چشمامو میبندم و رویا پردازی میکنم و البته همشو تو دفترچه‌م مینویسم... برای یه روز شلوغ و خسته کننده آرامش خوبی رو بهم میده.

البته ویرگول هم یکم این حسو یکم بهم میده و حس میکنم میتونم درباره‌ی خیلی چیزا بنویسم. تازگی دارم خیلی پست میزارم و فک نمیکنم این خوب باشه... پس سخن کوتاه میکنم والسلام!🖋

homeخونهچالشرویاخودم
به دنبال آرامش...💊
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید