ویرگول
ورودثبت نام
عمو ممد
عمو ممد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

عاشقانه های نبات به عسل

-نبات ی سوال داشتم ازت

+جونم عسل

-من رو نسبت به اون موقع که تو رابطه نبودیم چقد بیشتر دوست داشتی ینی منظورم اون موقعی هستش که فقط تو عاشق بودی

+عسل میدونی فرق بین بازه کراندار و بی کران چیه؟

-نه

+ببین عسلم به بازه ای که انتها داشته باشه میگن کراندار ،حالا هر چقدر هم که بزرگ باشه یعنی مثلا بازه یک تا صدهزار ملیارد با این که بازه ی خیلی بزرگیه ولی کرانداره چون انتها داره ،حد و حدودش مشخصه ولی بازه ای که انتها نداشته باشه رو میگن رو بی کران ،مثل یک تا بی نهایت

-خب نبات این چ ربطی به سوالم داشت

+همین دیگه عسلم من قبل از رابطمون خیلی عاشقت بودم مثل اون بازه کراندار بزرگه بود ،عشقم مرز داشت حد داشت حدود داشت ولی الآن دیگه عشقم بیکران شده دیگه ته نداره آخرش معلوم نیست مرز هم نداره دیگه توانایی اینرو ندارم که از خودم جداش کنم به طور خلاصه بخوام بهت بگم عشقت همه ی من شده

-دوست دارم نبات

#عاشقانه_های_نبات_به_عسل

عاشقانهشاملوآیداعسل و نبات
یک عاشق دل خسته که کتاب خوندن و نوشتن رو دوست داره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید