ویرگول
ورودثبت نام
آن-
آن-
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من؟!

مهر
مهر

من ضعیف نیستم.
من بازنده نیستم.
می تونم لبخند بزنم.
میتونم نادیده بگیرمت.
تو منو نمیشناسی.
این برگه برنده منه.
-بدون که هر قدر تلاش کنی منو بشناسی بیشتر سر درگمی-
تو نمی دونی چه بلایی سر من آوردی.
ولی اجازه نداری فکر کنی موفق شدی منو بشکنی.
من خسته شدم.
من نا امید شدم.
من، به خودم آسیب زدم.
فقط به خاطر چرت و پرت های تو؟
این یک دروغه.
و من، باز هم از تو قوی ترم.
چون نادیده میگیرمت.
و من برترم.
چون این تویی که در نهایت خورد میشی.
از اینکه بهت آسیب بزنم فراری بودم.
ولی تو این کارو کردی.
و من باز هم مراقب ـم.
ولی به من گفتی متکبر.
آره، تو با حرفات منو شکنجه میدی.
ولی من باز هم نادیده می گیرمت.
من ضعیف نیستم.
من انتقام نمیگیرم.
و تو "خودت" یک روزی میفهمی....

بازندهضعفانتقامنادیده میگیرمتمن
منم متروک مطرود ذهن مسکوت بی مفعول تورا. greenlotus102@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید