ویرگول
ورودثبت نام
آنه^^
آنه^^
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

تابستون رو قشنگ تموم کن!

از قهوه‌های تلخ نصفه شبی:)
از قهوه‌های تلخ نصفه شبی:)



فردا یک شهریوره!

این تاریخ رو که دیدم انگار یهو یه چیزی مثل پتک خورد تو سرم!
یهو به خودم اومدم!

با خودم گفتم این بود از اون همه اهدافی که برای تابستون تعیین می‌کردی؟ کی بود می‌گفت تابستون اِل می‌کنم بِل می‌کنم؟
خودت بگو... تابستونت رو چجوری گذروندی؟
وقتتو تلف کردی؟ با تمرکز درس نخوندی؟ برنامتو کامل نکردی؟
فدای سرت! آره! فدای سرت!
این مدت رو هر جور گذروندی به کنار... بقیه‌ی تابستونت رو قشنگ بساز!
می‌دونم... می‌دونم الان می‌خوای بگی آخه... آخه مامان و بابام کلی برنامه‌ی مسافرت توی شهریور چیدن! از شمال گرفته تا شیراز...
می‌دونم... می‌دونم الان می‌خوای بگی آخه... آخه این ماه فاینال زبان دارم... ۳ تا آزمون ماز دارم...
و کلی بهونه‌های ریز و درشت دیگه...
بابا خودتم که می‌دونی هیچ کدوم این چیزا نمی‌تونن جلوتو بگیرن... خودتم که می‌دونی اگه بخوای کار نشد نداره... خودتم که می‌دونی باید تلاش کنی... باید سرسخت باشی... و مهم تر از همه باید بتونی همه‌ی‌ کاراتو هم‌زمان با هم هَندِل کنی...
پس همه‌ی همه‌ی تلاشتو بکن... همه‌ی زورتو بزن... حتی شده جون بِکَّن... اما تابستونتو قشنگ تمومش کن!

قهوهمردادشهریورتابستون
[تکرار غریبانه‌ی روزهای آنه سرانجام این‌گونه گذشت...]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید