ویرگول
ورودثبت نام
آنه^^
آنه^^
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

چالش ۷۵ روز سختی ۱۷/۷۵ و «اوتمیل یخچالی»

۱۴۰۲/۱۰/۲۲

روز هفدهم چالش ۷۵ روز سختی

صبح بیدار شدم. وزنمو ثبت کردم. کلمه‌های امروز رو نوشتم.

کلمه ۲۵ و ۲۶
کلمه ۲۵ و ۲۶


بعد صبحونمو خوردم. آخر این پست کامل توضیح می‌دم چی بود. فقط اینو فعلا بگم که انقدر سیر شده بودم که تا شب هیچی نخوردم.

آزمون قلمچی رو رفتم حضوری دادم. آزمون خیلی خوبی بود و پیشرفت خوبی داشتم.

بعد از آزمون خوابیدم و استراحت کردم. نهار هم که اصلا جا نداشتم بخورم و سیر سیر بودم.

پادکست امروزو از نردیشمی (رادیو یارا) گوش دادم که می‌تونین از اپلیکیشن کست باکس و از اینجا بهش گوش بدین.

جمله‌های تاکیدی مثبت
جمله‌های تاکیدی مثبت


ادامه‌ی کتاب «افزایش قدرت اراده در هفت روز یا کمتر» رو خوندم.


ورزش کردم و دوش فنلاندی و مرتب کردن اتاق و شونه و مسواک و همه چی تموم شد.


و اما «اوتمیل یخچالی»

این چیزی بود که به عنوان صبحونه خوردم و تا شب سیر بودم قشنگ.

به ترتیب از پایین

نون تست جو

کره بادوم زمینی

گرانولا

موز له شده

نون تست جو

ماست موسیر و پسته


خیلی خوشمزه بود. مثل دسر ولی آسون بود و خیلی هم سیر کننده بود. حتما حتما امتحانش کنین. می‌تونین به جای ماست از شیر استفاده کنین و موادشو کم و زیاد کنین. هر جوری که خودتون دوست دارین.

اوتمیل یخچالیپادکستافزایش ارادهتوسعه فردی۷۵ روز سختی
[تکرار غریبانه‌ی روزهای آنه سرانجام این‌گونه گذشت...]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید