ویرگول
ورودثبت نام
آنه^^
آنه^^
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

چالش ۷۵ روز سختی ۳۹/۷۵ و «میم‌های کتابخوانی قسمت سوم»

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

روز سی و نهم چالش ۷۵ روز سختی

صبح بیدار شدم. وزنم رو ثبت کردم. کلمه‌های زبان رو نوشتم. آماده شدم و رفتم مدرسه.

کل مدرسه با داد و فریادای معاون آموزشیمون گذشت.

بعد از مدرسه استراحت کردم و درسامو خوندم.

ادامه‌ی کتاب «ایکیگای» رو خوندم.

پادکست گوش دادم. ورزش کردم. دوش فنلاندی و مرتب کردن اتاق و شونه و مسواک و همه چی تموم شد.


و اما «میم‌های کتابخوانی قسمت سوم»

سخت‌ترین کار دنیا برای من امانت دادن کتابامه
سخت‌ترین کار دنیا برای من امانت دادن کتابامه


بدترین حس دنیا و بدترین اقتباس‌های دنیا
بدترین حس دنیا و بدترین اقتباس‌های دنیا


تنها مجازاتی که لایقشه مرگه
تنها مجازاتی که لایقشه مرگه


من کلی از رفیقامو اینجوری پیدا کردم
من کلی از رفیقامو اینجوری پیدا کردم


بگین که شما هم مثل من رو کتاباتون حساسین
بگین که شما هم مثل من رو کتاباتون حساسین



واسه شما چه کتابی بوده؟
واسه شما چه کتابی بوده؟




میم‌های کتابخوانیکتابطنزتوسعه فردی۷۵ روز سختی
[تکرار غریبانه‌ی روزهای آنه سرانجام این‌گونه گذشت...]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید