ویرگول
ورودثبت نام
آنه^^
آنه^^
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

کتاب‌های فروردین ماه

توی این پست می‌خوام یه توضیح مختصر راجب کتابایی که این ماه خوندم بدم.

این ماه 15 تا کتاب خوندم که تعداد نسبتا خوبیه و البته فکر نکنم تو دو ماه آینده به خاطر امتحانا بتونم به این عدد دست پیدا کنم.

و البته این ماه سعی کردم کتابایی از ژانر‌های متفاوت بخونم.

1. پرسی جکسون و دریای هیولاها

2. پرسی جکسون و طلسم تیتان

3. پرسی جکسون و نبرد لابیرنت

4. پرسی جکسون و آخرین المپی

5. پرونده‌ی نیمه خدا

6. پرسی جکسون و خواننده‌ی آپولو

تمامی شش کتاب بالا از نویسنده‌ی معروف ریک ریردان هست. معرفی کاملشو اگه بتونم به زودی می‌زارم اما فعلا در همین حد بدونین که یه کتاب پر از جادو و چیزای جالبی تو سبک هری پاتره. این کتابا رو از روی پی دی اف‌هایی که تو تلگرام پیدا کرده بودم خوندم.


7. هشت قتل حرفه‌ای

این کتابو که خیلی کامل معرفیش کردم و توی این پست راجبش توضیح دادم. این کتابو از اپلیکیشن طاقچه خوندم.


8. مغازه‌ی جادویی

معرفی این کتاب رو هم توی این پست می‌تونین بخونین. من نسخه‌ی چاپی این کتاب رو خوندم.


9. ماجراهای شرلوک هولمز (مرگ قرمز)

10. ماجراهای شرلوک هولمز (کشتی متروک _ قاتل حیله‌گر)

11. ماجراهای شرلوک هولمز (قضیه‌ی میراث مرگبار _ نقشه‌ی تونل)

12. ماجراهای شرلوک هولمز (مستاجر نقابدار)

این کتابا رو که احتمالا همتون می‌شناسین. شرلوک هولمز یه کارآگاه مشهوره و توی این کتابا معما‌های پیچیده‌ای رو حل می‌کنه. نویسنده‌ی این کتابا سر آرتور کانن دویل هست. من سه تا کتاب اول رو به صورت کمیک و از اپلیکیشن کتابراه خوندم و کتاب چهارمی رو به صورت نسخه‌ی صوتی از اپلیکیشن فیدیبو گوش دادم.


13. ماهی سیاه کوچولو

این کتاب برخلاف اسمش یه کتاب کودکانه نیست. کلی هدف و نکته پشت این داستان هر چند کوتاهه. نویسنده‌ی این کتاب آقای صمد بهرنگی هست. اگه بتونم به زودی این کتاب رو هم کامل معرفی می‌کنم. این کتاب رو از اپلیکیشن کتابراه خوندم.


14. تولستوی و مبل بنفش

این کتاب رو توی یه مدت خیلی طولانی خوندم و دلیلشو هم به زودی توی نقد و معرفی این کتاب کامل براتون توضیح می‌دم. نویسنده‌ی این کتاب نینا سنکویچ هست. این کتاب رو هم به صورت چاپی خوندم.


15. خوشه‌ی امید

کل این کتاب رو توی یکی دو ساعت خوندم و نقدشو هم اگه شد به زودی براتون می‌زارم. نویسنده‌ی این کتاب خانم فاطمه دهقانی فیروزآبادی هست. این کتاب رو هم به صورت چاپی خوندم.


این بود از کتاب‌های این ماه من:)

شما هم تو کامنتا بگید این ماه چه کتابایی خوندین؟ از کتابای لیست من کدوما رو خوندین؟ نظرتون راجبشون چی بوده؟ چه کتابایی رو برای ماه‌های بعد به من پیشنهاد می‌کنین؟ و...

خوشحال می‌شم نظراتتونو بخونم.

معرفی کتابفروردینلیست کتابخوانده شده هاکتاب
[تکرار غریبانه‌ی روزهای آنه سرانجام این‌گونه گذشت...]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید