ویرگول
ورودثبت نام
ژوبین‌دار
ژوبین‌دار
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خسته‌ام، از بس که بی‌اراده‌ام..

چته؟

از خودم دلگیرم..

از خودم خسته‌ام..

دلم می‌خواد کتکم بزنم..

احساس بدبختی می‌کنم..

دلم می‌خواد به خودم فحش بدم..

دلم می‌خواد تنبیه‌ام کنم..


تو چرا حرف حساب حالیت نمی‌شه؟ چرا درک نمی‌کنی داری وقتت رو هدر می‌دی؟ چرا اینقدر تنبلی؟ چرا اراده نداری؟

دوران مدرسه رو یادته؟ هروقت تصمیم می‌گرفتی درس‌خون بشی، نهایتش یک ماه درس می‌خوندی. در اکثر مواقع سر هفته‌ی اول همه چیز رو فراموش می‌کردی.

الان ۲۸ سالته. هنوزم می‌خوای مثل گذشته باشی؟

نمی‌خوای به همه ثابت کنی موفقیت ربطی به بچه درس‌خون بودن در دوران مدرسه نداره؟

یعنی روزی می‌رسه بتونی اراده‌ی پولادین داشته باشی؟ هرکاری که دلت رو راضی می‌کنه رو تا آخرش انجام بدی؟

ببین، اصلا من ازت موفقیت نمی‌خوام! تو فقط انجام بده. فقط برنامتو انجام بده...

یکی که اینقدر می‌خنده، که کسی جدی‌ش نمی‌گیره. هیچ رازی رو پنهون نکرده. و از این نظر آدم جذابی نیست. و اینقدر درون‌گرا بود که الان بیش از حد برون‌گرا شده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید