ویرگول
ورودثبت نام
𝑨𝒓𝒆𝒛𝒐𝒐 𝒚𝒆 𝑨𝒃𝒊
𝑨𝒓𝒆𝒛𝒐𝒐 𝒚𝒆 𝑨𝒃𝒊
خواندن ۳ دقیقه·۱۶ روز پیش

ی روز دوتایی فرار میکنیمـ..:)

و اما این آهنگ..
همون موقع که تازه شروین داده بود بیرون.. تو فکرم بود راجبش بنویسم.. نمیشد تا همین الان..

وایبِ این آهنگ..
احساسِ این آهنگ..
مثلِ اینه که.. که کسی تورو در آغوش بگیره.. تو رو.. زخم هات رو.. درد هات رو.. غم هات رو.. ببوسه.. قلبِ خونی تو.. ببوسه.. اشک بریزه.. و بمونه..

عزیز ترینم.. شبونه میرسیم.. بیا.. که.. فردا.. به خونه.. می رسیم..

وایبِ ی دوست.. ی خونه گرم.. ی کلبه ی درختی..
وایبِ ی خواب.. خوابِ بدونِ کابوس..
وایبِ تموم شدن.. تموم شدن دردا.. یا تموم کردن..

نوبتِ ما هم میرسه.. صبح میشه شبمون..

شروین چی تو صدات حل شده؟
آرامش؟
جادو؟
دقیقا چی؟!

نمیدونم تو همچین آدمی رو تو زندگیت داری؟آدمی که وایبِ این اهنگ و بهت بده؛
ببوسه قلبت رو، زخمات رو، دردات رو، تنهایی هات رو..
اگه داری شُکر..
نداری هم..

این متن برای تویه..
این حرفهام.. مخاطبشون تویی
دقیقا خودت.. تویی که شاید تنها ترین.. فرسوده ترین.. خسته ترین.. و خونی ترین... آدم باشی.
این حرفهام همه شون.. برای تویه..

درسته. از طریق یک سایت باهم در ارتباطیم و
ک میتونی نوشته هام و بخونی. درسته. من نه چهره ت و میتونم ببینم نه صداتو میتونم بشنوم و نه حتی اسمت و میتونم بدونم!
من هیچی راجبت نمیدونم.

هیچی.

اما مهمه؟ واقعا مهمه؟ نه بنظرم!
مهم قلبته. قلبت.
قلبامون باهم حرف میزنن مگه نه؟
الان قلبم میخواد باهات حرف بزنه.
فقط با تو.



سلام عزیزِ دل.
نمیدونم الان حالت خوبه یا بد؟
نمیدونم الان کجایی؟ تو اتاقت؟خونه؟ بیرون؟ سرکارت؟
میشه چند دقیقه وقتتو بهم بدی؟
میشه؟

ممنون: ")
وقتت خیلی ارزشمنده. مرسی که این هدیه ارزشمند و بهم میدی:")

خواستم صرفا ازت تشکر کنم.
ازت بخاطر تمامِ شجاعت هایی که به خرج دادی.. تشکر کنم
ازت بخاطرِ تمامِ تلاشهات که دیده نشد.. تشکر کنم
ازت بخاطرِ تمامِ اتفاقاتی که دستِ تو نبود و سعی کردی هندلشون کنی.. تشکر کنم
ازت بخاطرِ تمامِ وقتایی که کنارِ جنازه ت تا خودِ صبح عر زدی.. و فرداش انگار نه انگار دیشب حالِ مرگ داشتی! تشکر کنم.
ممنون که قوی بودی.
ممنون که اشتباه کردی.
ممنون که کج رفتی.
آره ممنونم.!
ممنونِ اشتباهاتتم، خطاهات، اعتمادکردنای بیجات.. ممنونم واقعا
اگه اون اشتباهات نبود، تو این ادمِ الان میشدی؟!

_عزیز ترینم!
شبونه میرسیم.
بیا که فردا
به خونه می رسیم.

من نه از مشکلاتت باخبرم.. نه از غمات.. و نه ناراحتیات..
نه تنهایی هات..

ولی میخوام در همین لحظه.. تمومِ غم هات و ببوسم.
تمومِ غمهات.. دردات..
میخوام قلبِ خونی و تپنده ت و ببوسم..
قلبِ خونی ت.. قلبی که.. کند کار میکنه ولی کار میکنه..
من متاسفم..
برای تمامِ اتفاقاتِ بدی که برات افتاد..
تو زندگیت..
هر جا که دلت میخواست نباشی.. چ بسا خواستی خودتم از بین ببری..
میتونم بغلت کنم؟
بغلت میکنم
نمیدونم در چه فاصله ای از من قرار داری؟
چند صد کیلومتر؟ یا حتی یک کیلومتر؟ نکنه خونه بغلی مون باشی؟ نکنه همسایه کناری مون؟ نکنه اون رهگذری باشی که دیروز تو پارک از کنارش رد شدم؟ یا پریروز؟ یا حتی امروز؟ نکنه دنیا انقدر کوچیک باشه که.. قبلا جایی همو ملاقات کرده باشیم ولی.. نفهمیدیم و سریع رد شدیم از کنار هم؟
نکنه تو نزدیک باشی و من دور؟
یا من دورترین و تو نزدیک؟

هنوزم تو بغلمی، درست کنار قلبم.
آغوشت. آغوشم
قلبم و قلبت.

ممنونم
بابت اینکه سعی نکردی خودت و از بین ببری.
تو میتونی خودکشی کنی اما نه! میخوای زندگی کنی.
ممنونم
ممنونم
ممنونم

این اهنگم یادگاری من به تو

تنها تو.. https://linklick.ir/free-upload-linklick-ir/mc40nogs3a5othc
به تویی که شاید نزدیک ترین باشی یا دور ترین
این آهنگ و حرفهام و یادت نره.


یادت باشه یکی تورو همونطور که بودی پذیرفت و زخماتو بوسید.


یادته باشه یکی با اینکه اصلا تورو نمیشناخت اما در آغوش گرفت.. بغلت کرد.. اونقدر تنگ.. که هیچکس نفهمه زخم روی تنِ من بود یا تو...؟:)

یادت باشه یکی با اینکه اصلا تورو نمیشناخت ولی دوستت داشت
و داره
و خواهد داشت♡

یادت باشه بودنت زندگی من" و با اینکه نمیشناسمت قشنگ کرده
میپرسی چطوری؟ باید بگم نفس کشیدنت زیباست. ارتعاشِ حالِ خوبت به من میرسه
پس خوب باش تا خوب شم.


یادت باشه تو خیلی شجاع و قدرتمندی چون نمیخوای بمیری. نمیخوای!

یادت باشه
ی روز دوتایی فرار می کنیم.
با هم.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


یادت نره
دوستت دارم💙

آرزوی آبیوایب آهنگفرارممنونم ازتشبونه شروین
مگذار که غصه در میانت گیرد.. - مولانا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید