ویرگول
ورودثبت نام
آسایش آسوده:)
آسایش آسوده:)
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

زیر زیر صفر

میگه تو بگی نه هم من توانایی گرفتن آره ازت رو دارم...

میگه اگه من نتونم راضی ات کنم بعد از من کسی هم نخواهد توانست..

میگه تو این جوری فکر میکنی درسته؟

میگه تو حرف نزنی نگاه کنی هم من میفهمم چی میخوای بگی...

میگه تو امروز احوالت فلان طور و فلان طور بود درسته؟

میگه بگو کدوم روانشناس بلده اینجوری درست بگه که من میگم...

اوووففففففففف

الهام اینو بدون تو الان و هیچ وقت بع وجود و سایه کسی و راهنمایی و حمایت و هیچی از کسی نیاز نداری فقط میشه یه بار...(شایدم نه‌..)

انتخاب های زیادی داری یادته به اون دختره چی میگفتی خودت به دوستات میگفتی یه عالمه آدم بهتر و خوب تر و بهشتی تر و قشنگ تر و فلان و فلان هستند که تو ندیدی شون و سالهای بعدی قراره باهاشون آشنا بشی!

خر نشو لطفا....

خررررررر نشو.....

تو کلا به وجود هیچ کسی که بخواد بفهمه تو رو هم نیاز نداری ! اصلا بفهمه که چی!

نگاه بهترین روانشناس باشه بهترین دانشمند باشه ....به تو چهه!

تو خودت برای خودت کافی هست

گول نخور هر نشو....

جو گیر و احساسی نشو

کلا نذار هیچ کسی تو رو این سه چهار سال درگیر احساسات کنه.....

هرچی که بخوای داری !

و داری خیلی زود به دست میاری

بهترین روانشناس هم استخدام میکنی "

اون قدر روانشناس هم عوض میکنی که ‌...

اه...



اه ...

هووووف....

من هیچ کاری نمیکنم اگه هر چی قراره پیش بیاد خدایا خودت درست کن من رو کلا از زندگی و این فازهای پیچیده بکش بیرون?اصلا آدم این قضیه ها نیستم....

اصلا الهام بیا بشین از الان برای ۱۴۰۴ کنکور ارشد بخون وقت های خالی تم یه زبان آلمانی یه زبان فرانسه و یه زبان تخصصی معلم بگیر که کسی نتونه بره رو مخ ات.....تایم جواب دادن گوشی ات و محل گذاشتن به آدم های تو گوشی اتم کم کن یه جوری نایاب شو که کسی نتونه بدبخت یا خوشبخت ات کنه‌...اصلا نتونه پیدات کنه که فکری کنه !....

ایول....این خوبه ?به نتیجه رسیدیم...با آسایش خداروشکر....❤?

ویرگول رو دفترچه یادداشتی برای ثبت هیجاناتش میدونه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید