ویرگول
ورودثبت نام
آسایش آسوده:)
آسایش آسوده:)
خواندن ۵ دقیقه·۵ سال پیش

شله قلمکار ِسال ِ ۹۷ م

اول که سلآاااآآم به تو که قشنگ ترین ِ دنیا هستی که اشتباه یا درست کلیک نشانگر دست ِ یا موس مبارک روی من خورد.

واقعیت ش یه سری دست ِ گُل به آب دادم برای امسال که میخوام بنویسم ، اولین دلیل ام برای نوشتن وجود ِ شماست دومی ش زنده موندن ام و زندگی کردن م تو قلب ها

موضوع های مختلفی می نویسم هر چیزی که فکر کنم ارزش نوشتن رو داره .




من هر روز با همه تون حرف میزنم فقط خونه م تلفن ش همیشه وصل نیست.
من هر روز با همه تون حرف میزنم فقط خونه م تلفن ش همیشه وصل نیست.



۱*)بهترین آهنگی که امسال گوش دادم آهنگِ امید حاجیلی

"عاشق خورشیدی و تشنه ی بیداری "

۲*) بهترین اتفاق هایی که افتاد تو زندگی ام به ترتیب؛

۱) اون چیزی که بقیه اسم ش رو میذارن شکسته عشقی !یه احساسات ِ اون جوری داشتم نزدیک یک ماه . اگه این اتفاق بد نمی افتاد الان اینقدر توانایی کنترل احساسات م رو نداشتم؛نتیجه ی کم رنگ شدن ِ اون آدم در زندگی م این بود که برای رسیدن به تک تک آرزو های بلند پروازم روی پای خودم ایستادم ‌.

۲)با یه آدم فوق العاده آشنا شدم ؛که انگار بزرگ شده ی من بود‌ و باعث شد ناخواسته مسیر زندگی م مشخص تر بشه .

۳) یه کانال ِ کوچولو با رویای بهبود ِ روابط ِ آدم ها و جملات تاثیر گذار راه انداختم و توی مسیر ساختن ش دوستای اهل کتاب ِ از شهر های مختلف پیدا کردم که الان دیگه دوستی مون در حد یه دوست نیست !

۴)آرزو دارم به جای یه بچه داشتن یه پرورشگاه بچه داشته باشم و خوشبختی تک تک رو با چشم هام ببینم ، این آرزو رو چند قدمی جلو بردم ، تونستم بدون ِ هیچ فرم پر کردنی و با شرح دادن ِ احساساتم به آقای مدیر در بهزیستی فعالیت هایی راه بندازم .

چون عملا کاری نداشتن که من انجام بدم رفتم خودم دنبال ِ کار اونجا گشتم ، خیلی فکر کردم که به جز پول دادن (چون پول ندارم)چه کاری از دستم بر میاد. اینجا بود که آرزوی بعدی م هم تا قسمتی عملی شد .

۵) معلم درس ریاضی شدم بچه های تحت ِ پوشش ِ بهزیستی که شهریور امتحان داشتن و خانواده هاشون سواد و توانایی کار کردن و یا تهیه ی امکانات براشون رو نداشتن رو آموزش دادم .

۶)اکثر پادکست های رادیو دال رو گوش دادم و در بین تعریف و حرفاش ون دنبال ِ زندگی ایده آلی بودم که قراره بهش برسم ، کلی لذت بردم از لحظه به لحظه ی حرفاش

۷)کنکور قبول شدم دانشگاه دولتی خیلی از رشته ها رو اما نرفتم که راه ِ آسون ِ زندگی کردن رو انتخاب نکنم تصمیم گرفتم راه ِ آسون برای زندگی م انتخاب نکنم .

۸) امسال تقریبا هفته ای یه کتاب خوندم شب های زیادی ۵ صبح خوابیدم و ۸ صبح پر انرژی فعالیت کردم و فهمیدم لذت ِ یادگیری میتونه انرژی زا باشه برام .

۹) با اصراری که کردم امسال یه اتاق کار گوشه ی حیاط برام پدرم ساخت الان روزی نزدیک ۱۸ ساعت با آرامش مطلق زندگی میکنم و تا جایی که میتونم با کتاب هام خوشحال م .

۱۰) یه دوست ِ فوق العاده پیدا کردم که قراره یه پست ِ اختصاصی در سال ۹۸ فقط جذابیت هامون رو بنویسم این دوستی قراره اتفاق ِ جدید و بزرگی در تاریخ ِ روابط آدم ها ایجاد کنیم حالا چطوری دیگه ?

"سورپرایزه "

۱۱) در دوماه فعالیت در ویرگول تعداد ِ قابل توجهی دوست پیدا کردم که واقعا دوست شون دارم می ترسم اسم هاشون جا بمونه برای همین نمی نویسم.

۱۲) آرزوی نوشتن ِ یه کتاب با پیگیری آقای حامد صمدیان داره واقعی تر میشه و مدام داره قدم هام محکم تر میشه برای گام برداشتن .

۱۳) یک ماه کامل نماز خوندم بعد از مدتی که با خودم قهر کرده بودم .

۱۴)تدریس شیمی گذاشتم برای یه جمعی دوستام .

۱۵)معلم فیزیک و ریاضی شدم برای یه نفر .

۱۶*) یه مشاور تحصیلی گرفتم به مدت یک سال و نیم و قراره برسونمش به آرزو هاش انشالله .

۱۷)یه پروژه ی برنامه نویسی رو طراحی کردم که قراره بعد از کنکور شبانه روز روی اون کار کنم و خیلی برای انجام دادن ش ذوق دارم .

۱۸) بعد از یه عالمه سردرگمی بین ِ رشته ها بالا خره فهمیدم میخوام پزشکی شهر مشهد قبول بشم .

و تا جون دارم برای اون شهر و رشته تلاش میکنم.

۱۹) یکی از بهترین اتفاق های امسال م این بود که با حرف هام تونستم حال آدم هایی که در اتمسفر من نفس می کشن رو خوب کنم و زبانی شفا بخش داشته باشم .

۲۰*** آب ِ شهر اصفهان باز شد و بعد از ۱۸ ماه دوباره شهرم زنده شد

عاشق اون پیرزنی هستم که داره دعا میکنه آب اونقدر زیاد بشه که هیچ دستی نتونه قطع ش کنه.
عاشق اون پیرزنی هستم که داره دعا میکنه آب اونقدر زیاد بشه که هیچ دستی نتونه قطع ش کنه.


این جا بهشت نیست؟
این جا بهشت نیست؟
اینجافقط باید ساکت قدم بزنی فقط .
اینجافقط باید ساکت قدم بزنی فقط .
عاشق تک تک نوازنده های زیر پل هاشم !
عاشق تک تک نوازنده های زیر پل هاشم !

۲۱)قشنگ ترین عکسی که ساعت ها بهش نگاه کردم و خودم رو کنار شون تصور کردم ?

یه روز به اندازه ای توانا میشم که جز حرف زدن کاری کنم .
یه روز به اندازه ای توانا میشم که جز حرف زدن کاری کنم .


۲۲****هنوز سال ۹۷ تموم نشده و من کلی اتفاق قشنگ قراره بسازم!

۲۳) بهترین جمله هایی که بهش اعتقاد پیدا کردم و در زندگی م به کار بردم ?

?بخشش بیشتر دارایی بیشتر

?هر کس حریم الهی را نگه دارد از جایی که گمان نمی برد به او روزی رسد .

?در مناسب ترین زمان ش به آرزو هامون میرسیم

?اگه خدا آرزویی تو دل تون قرار داده توانایی رسیدن بهش هم داده ،فقط تسلیم نشو قدم بردار و بهش اعتماد کن .

? سختی ها و مشکلاتی که تو زندگی ام هست اومدن تا بهم قدرت ِ حل مشکلات و فهمیدن درد های مردم رو‌ بدن

? به دنیا اومدم که دنیا رو قشنگ تر کنم .


۲۴ بهمن ۱۳۹۷

ساعت ۱ و ۱۶ دقیقه ****



حال خوبتو با من تقسیم کنبهترین های سال نود و هفت من
ویرگول رو دفترچه یادداشتی برای ثبت هیجاناتش میدونه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید