ویرگول
ورودثبت نام
آسایش آسوده:)
آسایش آسوده:)
خواندن ۷ دقیقه·۴ سال پیش

پسا‌‌‌کنکور


سلام...به عزیزترین هام:)
این متن متنی نیست ک حال خوب تقسیم کنه دوست داشتم همیشه یه تصویر پر انرژی و شاد و خنگ از خودم نشون بدم اما نمیشه گاهی،امروزم از اون روزهاست
یه درد ودل با کنکوری ها..اما در قالبِ صحبت با خودم بیان میکنم .
آسایش ِ عزیزم
اگه تو خواهر کوچیک ترم بودی هزارتا راه بهت معرفی می کردم که سمت کنکورم نیای"...
کنکور بد نیست اما انگار فایل فشرده ی بدی ها و خوبی های زندگیه
یه خط در میون خوبی بدی میگم ببین ته ش چی برداشت میکنی
کنکور یه راهه....

"کنکور هیچی نیست جز یه دکان رویا فروشی "

بعد خودشون یه کاری میکنن نشه
یه جور بازی روانی ک بزرگ و قشنگ ش میکنن..
من الان اونقدر قابلیت قشنگ حرف زدن دارم ک هر کسی رو عاشق این فرایند کنکور دادن کنم بعدش خودمو کنم فرشته و بگم بیاین من میگم چطور موفق بشید .
نگم ک ۲۷۰ تا سوال چطور قراره سر ۱۳۵ سوال مثلا کاری بشه ک برای دونه دونه ش روزها و شب هایی ک به شیوه های مختلف درس خوندین ک انواع سوالات احتمالی رو پوشش بدین بعد یهو سلیقه شون عوض میشه سر یه سوالها ک تو بیش تر زحمت کشیدی...
میدونی باید خیلی خیلی روحیه ت قوی باشه ک سر این تست ک نمیشه زد و این دیوانه بازی هایی ک برات طراحی شده نبازی .
من سر جلسه یک تست خوشحال میشدم سر دو تا سه تا بعدی ش کمرم می شکست و با تمام وجود حس میکردم اموالم(بهترین ساعت های عمرم رو )سوختن شون رو میبینم.
بعد کنکور هر کس یه جور میگه
یکی میگه مرور نکرده بودم
یکی میگه من زیاد خوابیدم امسال
یکی میگه من یک ماه وقت داشتم خیلی بهتر میشد.
من روز قبل ش شاید همین رو میگفتم ک یک هفته بیشتر داشتم حتی خیلی همه چی تغییر میکرد
اما بعد کنکور فقط یک کلمه رژه میرفت تو مغزم....این ک قمار کردم امسال از زندگی م رو...
اگه امسال تکرار میشد همین کارو میکردم واقعا یا ن.. وجودم رو به درد میاره‌..
از طرفی مگه کسی دل ش نمیخواد یهو یه روز مشخص همه بهش افتخار کنن...!...
از طرفی افتخار ِ چی!
با خودم میگم الان قشنگ تر نیست که تو هر کاری رو شروع کنی غیر این راه!
از یه ور میگم تو الان به حدی رسیدی ک برای ذره ذره خط های کتاب.
نگین و احمد میگن ول کن کل راه رو
بیخیال این سه سال شو ...و البته ک من خیلی خیلی بیشتر از این سه سال بوده برام..
من برام واقعا سخته فردا صبح چشام رو باز کنم فیزیک نباشه ریاضی نباشه شیمی تو زندگی م نباشه
امسال زیست م اضافه شد!
پارسال دوستش نداشتم اما امسال اینقدر ی ذوق میکردم با خوندن ش ک نگو ...برای عربی دینی برای حتی زمین اون قدر حرص خوردم ک نگو..
الان من اصلا انتظار صبر کردن ندارم ک ببینم چه اتفاقی قراره دنیا برام پیش بینی کنه!
تو هر کاری همین وضعه اما مرز ِ این برزخ تو کنکور بدجوری زیاده و عذاب آور یهو یه روز واقعا نگاه میکنی تو آینه تو اوج جونی ت میبینی اون قدری خسته ای که هیچی دیگه نمیخوای از زندگی از همه چیز دلسرد شدی اینا زیادی وجود آدم رو می شکنه.
من اگه پارسال این موقع کسی اینا رو بهم میگفت نتیجه گیری می کردم که مثلا من نقاشی فلان مدل رو دوست دارم کنار پزشکی ادامه میدم ...
اما الان میگم اون قدر قراره محدود بشی که حتی ظرف شستن و آرامشِ ریختن آب رو دستات رو فرصت نداشته باشی لمس کنی .
باید بیشتر از قبول شدن خودت به خودت حساب پس بدی که مطمئنی این جنس خوشحالی فقط راضی ت میکنه؟
خوشحالی خوشبختی موفقیت جنس های دیگه ای م داره ها!
الان یه عالمه دکتر میشناسم که معلم فقط شدن و الان قطعا حالِ دل شون بهتره و چون حالشون بهتره باعث ِ زندگی بخشیدن ِ بیشتری شدن .
اون طرف دلم میگم تو میدونی ارزش زنده کردن یه انسان طبق حدیث فلان مساویه با زنده کردن تمامِ انسانها!
بعد میگم اخه از کجا معلوم من با گفتن یه جمله زندگی ببخشم به یه نفر وچه مرده هایی داریم که با چاقو جراحی خوب نمیشن..
از یه طرف میگم دلم میخواد فلان پیشرفت رو کنم فلان جایگاه رو داشته باشم از طرفی میگم خب از مسیر غیر پزشکی جدید تر و شگفت انگیز تر نیست!؟


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ته ش میدونم نوسانات نوشته هام حرفام پیرامون تصمیمی که گرفتم چرخید و نتونستم اعتدال رو برای کسایی که میخواهند پشت کنکور بمون و اسمش رو گذاشتند تلاش برای ساختن یه زندگی و اینا پوشش بدم..اما در کل به عنوان شروع برای یه دنیایی که معلوم نیست چه قدری برام در چه قضایی آماده شده میخوام بگم یه گروه تلگرام یا پیج اینستا یا هر چی راحت ترید،کسایی که میخوان کنکور بعدی رو شرکت کنند حاضرم کمک شون کنم در رفع اشکال درسی و حالا یه سری مشورت ها(که البته تا جایی ک میشه از جنس مشاوره طوری نباشه)

به عنوان یه همکلاسی باشه ازم بپرسید .

در قالب این که تو باشی این سوال رو چطور حل میکنی...اینجای پاسخ نامه رو نفهمیدم ...

پاسخ نامه این سوال بد بود میشه اینو توضیح بدی....اینجور سوالها رو میتونم کمک تون کنم.

تک تک ثانیه هاتون پر از عطر و بوی خدا....۳شهریور ۹۹ اینو منتشر میکنم بعد از یک روز کامل راه رفتن دور بهشتی به نام میدان امام

نگین در جریانِ لذت زندگی
نگین در جریانِ لذت زندگی




#شروع_دوباره
#شروع_دوباره

میخواستم پرشکوه تر باشه

میخواستم تیکه به تیکه با ویس ضمیمه بگم چی گذشت اما موقع ش ک شد وجودم شد سکوت متن بالا هم بدی هاش رو شما قشنگی ببینید❤



ویرایش دوم؛انگار خیلی نامفهوم گفتم حرفای بالا رو ،انگار زوری میخوام به یه نفر بگم چیکار کنه چیکار نکنه ...در کل خودم لذت هام رو از این مسیر بردم همین قدر شناخت و باوری که از خودم پیدا کردم برای ساختن ِ یه زندگی خوب در هر مسیری کمکم میکنه، اعتقادم این هست که اگه به اندازه ای که برای این ازمون تلاش کردم و حتی اگه پزشکی قبول شم همین قدر در هر مسیر دیگه ای تلاش کنملذت بیشتری میبرم و موفقیت های بزرگ تری نصیبم میشه و اعتقادم اینه با کنکور گرفتن شون مسخره میکنند بچه ها رو ...و دیگه دلم پی تلاش تو این مسیر نمیره به هر قیمتی خودم رو از این بازی میخوام بکشم بیرون.

بخشی از لذت امسال❤
بخشی از لذت امسال❤

در کل تو مغزم میگذره که یه فضا کمک به کنکوری ها بسازم اما خودم رو از این فضا کنکور و نتیجه ش و زندگی به این سبک بکشم بیرون

https://www.instagram.com/p/B0d5mdDncNP/?igshid=nm4eeqgt4vui




کنکورکنکور۹۹دلسردیشروع زندگی دوباره
ویرگول رو دفترچه یادداشتی برای ثبت هیجاناتش میدونه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید