ویرگول
ورودثبت نام
.Au
.Au
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کنار بیام یا حلش کنم؟

سازگاری نمیدونم خوبه یا بد ، ولی همیشه ی طوری بوده که کمتر اعتراض گر بودم.

همیشه خیلی به طور ناخودآگاه اولین حرکتم اینه که خودم رو با شرایط وفق بدم ، اصلا انتخاب نمی کنم که این باشه ولی همیشه قدم اول تغییر رو خودم بودم که برداشتم⁦

خیلی موارد از مسیر دوم وارد شدن موثر بود ، دووم آوردم ، شرایط بهتر شد ، تغییر رفتار من ، رفتار هارو تغییر داد

ولی ، ولی ی سری جاها خیلی به ضررم تموم شد ، اینو همون لحظات متوجه نشدم ، همون لحظات شاید تاثیرات کوتاه مدت خوبی داشت ولی همه چی آرامش قبل طوفان بود و در بلند مدت باعث شد مشکل برای من عمق بگیره و برای طرف مقابلم اصلا احساس نشه ، این مارو به بن بست نزدیک می کرد ⛔

چالش های بزرگی که برام به وجود اومد این رو بهم یاد داد

از ی جایی به بعد سعی کردم حواسم به کوتاه اومدن و کنار اومدن باشم

یک قدم کوتاه اومدن شاید به شرایط آرامش بده اما قطعا کنار اومدن با مشکل اون رو همیشه کنارت نگه می داره.


نظر تو چیه؟

سازشحل مشکلتفاهمبیان مشکلاختلاف
- جستار نویس - هنر، نیمه گمشده من تا ابد - همین -
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید