ویرگول
ورودثبت نام
❣?B-a-r-a--n?❣
❣?B-a-r-a--n?❣
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

آدرس روی کاپوت ??

روزی یک مرد با دوچرخه از خیابان عبور میکرد

ناگهان کنترل دوچرخه خود را از دست داد و گوشه فرمون دوچرخش به آیینه بغل بنزی کشیده شد و خط بسیار ریزی برآیینه افتاد

مرد قصه ما پایین اومد و صاحب بنز را پیدا نکرد

تصمیم گرفت یادداشت و ادرس برای وی بگذارد پس از گذاشتن یادداشت رفت

صاحب بنز ک امد متوجه یادداشت مرد شد ک اینچنین نوشته بود؛

ای شخص محترم باکمال خشوع و تواضع از شما عذرخواهی میکنم که خط کوچکی برآینه اتومبیل گرانقیمتتان وارد کردم

بنده خیاطی کوچکی دارم در میدان بخارایی

جهت پرداخت خسارت و عذرخواهی تشریف بیاورید در خدمتتان هستم البته باید ببخشید

چون قلم و کاغذی پیدا نکردم با نوک چاقو برایتان روی کاپوت ماشینتان یادداشت گذاشتم .

ادرس محل کار و منزل را روی صندوق عقب نوشتم جا نشد بقیه رو روی درب سمت چپ نوشتم

تلفن منزل و محل کار نیز روی درب سمت راسته اگر پیدام نکردین منزل یکی از بستگانم ک آدرس همه روی سقف ماشین هست منتظرتان هستم?

⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩

⁦☘️⁩مطمعنا هممون از اینجور آدم ها زیاد دیدم و تجربه هم کردیم این جور رفتارها رو طرف یه مشکل ایجاد کرده خیلی ام مهم نیست اصلا مشکل نیست میخواد مشکل ایجاد نشده رو درست کنه و هزار مشکل دیگه به وجود میاره من به شخصه تجربه اش کردم این مورد رو واقعا عذاب آوره و نمیدونی چه کار کنی اون لحظه و بیشتر میدونید چی رو اعصابه اون خونسردی که تو صورتش هست??? وقتی خرابکاری می‌کنه و خیلی راحت میگه الان درستش میکنم تو نگران نباش ???

خرابکاریخونسردی
?ρєoρℓє do ռot нurt us, our нoρєs ʄroм tнєм нurt us.?.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید