ویرگول
ورودثبت نام
❣?B-a-r-a--n?❣
❣?B-a-r-a--n?❣
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

فکر کردن به قره قوروت?

ذهن می‌تونه منفی باشه یا مثبت دست شماست
ذهن می‌تونه منفی باشه یا مثبت دست شماست

فقط 10 ثانیه تصور کنيد داريد

« قره قوروت ترش» ميخوريد

ببینید دهانتون چه بزاقی ترشح ميکنه!

این مثال را زدم که بگویم چطور با 10 ثانیه

فکر کردن به قره قوروت ترش اینقدر بدن

ما واکنش میدهد ، اونوقت مقايسه کنيد

که وقتي شما 10 دقیقه ،10 ساعت، 10

روز يا 10 سال به اتفاقات و مسائل منفی

تمرکز ميکنيد يا ساعتها عصباني هستيد

يا استرس و اضطراب يا کينه در ذهنتان

داريد چه تاثیرات ویرانگری روی سیستم

جسمي و روحي شما می گذارد .

?????????

و برعکس هم همینطوریعنی که شما اگر

10 ثانیه و 10 دقیقه 10 روز 10 سال به

مسايل مثبت و خوب فکر کنید

جسم و روح شما واکنش های مثبتي

نشان ميدهند و سرشار از انرژي مي شوند.

مثال قره قوروت یادت باشه

تاافکار منفی اومد به سرت زد

بدون که اگه تا 20 ثانیه ادامه بدی

??????????

امروز این متن رو خوندم به نظرم جالب اومد .

متن رو که خوندم یه سری از مشکلات گذشته اومد تو ذهنم .

شاید یه متن ساده باشه و بخونیم و از کنارش بگذریم ولی واقعا جای فکر کردن داره ??

همۀ ما تو یه برهه هایی از زندگی یه سری مشکلات و اتفاقات ناخوشایند برامون پیش میاد شاید تا مدت ها ذهنمون رو درگیر کنه و کل مدت زمان روز و شب رو زوم میکنیم روی اون مشکل یا اتفاق بد هیچی تغییر نمیکنه فقط ما اذیت میشیم .

من سالها قبل یه سری مشکلات برام پیش اومد میشستم با خودم خودخوری میکردم به همه گیر میدادم .???

به پدرم یه جور به مادرم یه جور برادرم خواهرم قشنگ زوم بودم روی اون مشکل و هیچ تمرکزی برای هیچ کاری نداشتم .??

ذهنم دیگه مثبت نبود مدام در حال منفی بافی بودم میشستم برا خودم سوال طرح میکردم خودمم جواب میدادم خودمو محاکمه میکردم خودمو تبرئه میکردم اصلا یه وضعی بود یه چیزی میگم یه چیزی می‌خونید چند وقت همینجوری گذشت ??

حالا فکر نکنید روانی ام ها ???نه سالمم خدایی مشکلی نیست ???

یه فرشته نجات اومد و یه سری فایل بهم داد .هر روز گوش میدادم توی فایل ها یه سری کتاب معرفی میشد یکی یکی کتاب ها رو می‌گرفتم و می‌خوندم من وقتی کتاب میخونم عادت دارم حاشیه نویسی میکنم و آخر هر فصل یه چکیده می‌نویسم و آخر کتاب ادراک کلی خودم رو می‌نویسم?بعد از اون مدت که گذشت وقتی میرفتم حاشیه نویسی رو میخوندم به خودم افتخار میکردم ???

بعد از چند وقت که گذشت آروم شدم ذهنم دیگه به هم ریخته نبود همش خودخوری نمی‌کردم طرز فکرم عوض شد ???

این همه حرف زدم (نوشتم)که بگم ذهنیت منفی آدم رو از پا در میاره ،نابود می‌کنه ،درمونده میشی،نا امید میشی،اعتماد به نفست رو از دست میدی ،باورهاتو از دست میدی ،و هیچی برات نمی‌مونه یه روح که جریحه دار شده زخمی شده و از تو فراری و یه جسم که خدا می‌دونه در اثر منفی بافی، استرس و فشار چه بلاهایی به سرش میاد.??

امیدوارم همیشه در همه حال حتی زمانی که مشکلی دارید گرفتاری دارید( که امیدوارم نداشته باشید )ذهنیتتون منفی نشه به هم نریزه و راحت بتونید با ذهنی آرام و متمرکز به مشکلاتتون غلبه کنید و از سر راه برشون دارین??????



ذهن مثبتذهن منفیحال خوبروح زخمی
?ρєoρℓє do ռot нurt us, our нoρєs ʄroм tнєм нurt us.?.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید