ویرگول
ورودثبت نام
❣?B-a-r-a--n?❣
❣?B-a-r-a--n?❣
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

معرفی بهترین دوست من

سلام و درود فراوان

هر آدمی تو زندگی اول از اینکه یه دوست زمینی داشته باشه یه دوست آسمانی داره اونم❤?خداست❤?بعد از این میتونیم بگیم دوست خوبمون کیه و چه خصوصیاتی داره البته اگر واقعا نتونستیم اون شخصی رو پیدا کنیم که یه دوست واقعی باشه تنها بمونیم بهتره و با همین دوست آسمونی باشیم راحت تریم .

من تو این دنیای بزرگ و این بازار دوستی های الکی و کشکی یه دوست بیشتر ندارم .کلمه دوست خیلی مقدس و نمیشه رو هر کی گذاشتش اونم دوست واقعی و بهترین دوست رو .ولی این واقعا دوست خوب منه از خصوصیاتش میگم خیلی صبوره من یه وقتایی که به شدت عصبانی میشم به قول امروزی ا میشورمش اون هیچی نمیگه فقط میگه الان عصبانی هستی بعداً با هم حرف می‌زنیم خیلی همراهه تو بدترین و سخت ترین مشکلات هیچوقت تنهام نذاشته و همیشه هوامو داشته البته من آدم خرافاتی نیستم ولی میگن یه دوست خرداد ماهی رو هیچوقت از دست نده یه وقتایی حس میکنم واقعا به یه کوه تکیه دادم مورد اعتمادمنه باورش دارم و به خودش به توانایی هاش ایمان دارم یه خصوصیتی که داره اینه که خیلی پشتکار داره واقعا تلاش می‌کنه کار می‌کنه پیشرفتش رو دوست دارم سر سختیشو دوست دارم البته یه چیزی ام بگم خصوصیات بد هم داره صبوره ولی خدا نکنه عصبانی بشه و یا یه شخصی از چشمش بیفته اینم بگم عصبانی که میشه من بیشتر دوسش دارم خیلی خوبه یه وقتایی عمدا عصبیش میکنم من این عصبانیتش رو هم دوست دارم .دوست خوبم رو با همه خصوصیات خوووووووووووووووووووووووووووووووووووببببب و بدش دوست دارم بهترین و عزیزترین و با ارزش ترین دوست منه با ارزش که میگم از لحاظ انسانیت شخصیت شعور معرفت خیلی برام ارزشمند تو دنیایی که خیلی از آدم ها این چیزا براشون مهم نیست و فقط به فکر خودشون هستن .امیدوارم و از خدا می‌خوام من هم برای اون دوست خوبی بوده باشم .

من خیلی خوب بلد نیستم بنویسم تمام این کلماتی رو که نوشتم اون چیزی بود که در لحظه در مورد بهترین دوستم توی ذهنم اومد و من هم روی صفحه گوشی نوشتم .??به بزرگی خودتون و دل مهربونتون ببخشید?? اگر ایرادی داره .معمولا چیزی بخوام بنویسم اول روی کاغذ میارم بعد انتشارش میدم ولی این موضوع رو دوست داشتم هر آنچه که به ذهنم میرسه و در لحظه هست رو بنویسم ❣

سپاس از شما

اون بهترین دوست منهحال خوبتو با من تقسیم کنمسابقه آقای دست اندازمعرفی بهترین دوست من
?ρєoρℓє do ռot нurt us, our нoρєs ʄroм tнєм нurt us.?.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید