ویرگول
ورودثبت نام
❣?B-a-r-a--n?❣
❣?B-a-r-a--n?❣
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

من بدون دیدن تو ،تو را دوست دارم

این تصویر هیچ ارتباطی به پست نداره ازش خوشم اومد گذاشتم تو این پست از ابهت این سگ ه خوشم اومد خیلی خوبن ??
این تصویر هیچ ارتباطی به پست نداره ازش خوشم اومد گذاشتم تو این پست از ابهت این سگ ه خوشم اومد خیلی خوبن ??



???????

تا به حال شده با کسی آشنا بشوی که با اطرافيانت فرق دارد ،کسی که سعی میکند طرز نگاه تورا تغییر دهد و تو با چشمان او به دنیا نگاه کني و درون خودت را با چشم اوجستجو کنی.از او تاثیر می گیری و اسیر جادوی او میشوی .

شاید اول فکر کنی قلبت واحساساست را کنترل کنی اما آنچه تو فکر میکردی باد است طوفان بوده ،آن زمینی که فکر میکردی محکم ترین است لغزنده ترين وليز ترین جای دنیا بوده بعد به خود می آیی و می بینی که باد قايقت را آنچنان از ساحل دور کرده که تو درست وسط اقیانوس هستی.....

هربار که به تو فکر میکنم این موضوع را به یاد می آورم که ما هنوز با یکدیگر روبرو نشده ایم ،در آن لحظه می فهمم من بدون دیدن "تو"،تو را دوست دارم.....


ملت_عشق

????????


متن زیباملت عشقالیف شافاک
?ρєoρℓє do ռot нurt us, our нoρєs ʄroм tнєм нurt us.?.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید