چجوری میشه یکی هم این باشه........

هم این باشه.............

هم این..........؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا...چطور...چگونه...چگونه اینگونه شد...؟؟؟؟به کدامین گنااااااه؟؟؟؟؟
(وِی و دیگر تهیونگ لاوران جهان را بدرود گفتند.........)
و در همین لحظه:

پی دی نیم:کدومو بدم خدمتت دخترم؟؟
آرمیا با هم:همشو بده:)))))