ویرگول
ورودثبت نام
Ashpazi
Ashpazi
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

خورشت آلو و اسفناج

   آلو اسفناج
آلو اسفناج

اگه مثل من خیلی اسفناج دوست دارین ، حتما این خورشت و امتحان کنید 😍


#خورشت_آلو_اسفناج
مواد لازم :
مرغ : به اندازه ی دلخواه من از یک ران و سینه استفاده کردم
اسفناج : ۷۰۰ گرم
پیاز : ۱ عدد
رب گوجه فرنگی : یک ق غ
آلو خورشتی : ۱۵ عدد
زعفران : به میزان دلخواه
نمک، فلفل و زردچوبه : به مقدار لازم
آبلیمو یا آبغوره یا آب نارنج برای چاشنی ( اگر آب نارنج استفاده کنید خوشمزه تره من نداشتم آبلیمو استفاده کردم )

✅آلوها رو ۲۰ دقیقه آخر اضافه کنین تا له نشن

✅حتما مرغ رو ماساژ بدین و بذارین حداقل ۱ تا ۲ ساعت مزه دار بشه

✅ می تونید بدلخواه یک قاشق رب انار هم بهش اضافه کنید

آلو اسفناج /خورشت/اسفناج/غذای سنتی/آشپزی/آشپزی ایرانی/آلو/خورشت آلو اسفناج

https://www.instagram.com/reel/C2nBoIZLeED/?igsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
خورشت
خورشت





خورشتاسفناجخورشت آلو اسفناجغذاشام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید