ویرگول
ورودثبت نام
آبی=)
آبی=)
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ساعت پیش

گاهی دلم تنگ می‌شود..

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود
وقتی حضور آینه کمرنگ می شود

وقتی میانه ی بلوا سکوت دوست،
در جان گوش های کَرَم زنگ می شود

گاهی که از پس تکرار بی سود لحظه ها،
نجوای کوچیدن از قفس آهنگ می شود

اینجا نه جای ماندن خوبان راستگوست
هرکس که دم زند ز حق آونگ می شود

نفرین بر این زمانه که در چرخ روزگار،
هر لحظه صد خیانت و نیرنگ می شود

در دست های آلوده انسان قرن ما
برگ برگ تاریخ  پر از ننگ می شود

وقتی که سخت غرقه ام در این سیر قهقرا
آری، دلم برای خودم تنگ می شود…

اینجا نه جای ماندن خوبان راستگوست
هرکس که دم زند ز حق آونگ می شود

نفرین بر این زمانه که در چرخ روزگار،
هر لحظه صد خیانت و نیرنگ می شود

در دست های آلوده انسان قرن ما
برگ برگ تاریخ  پر از ننگ می شود

وقتی که سخت غرقه ام در این سیر قهقرا
آری، دلم برای خودم تنگ می شود…


محمد علی بهمنی
۲۷ فروردین ۱۳۲۱ – ۹ شهریور ۱۴۰۳


بماند به یادگار
بماند به یادگار


محمد علی بهمنیشعربماند به یادگارهرمزگان
عاشق کتاب و سفر کردن، در جستوجوی زیستن و در این میانه ها سرشار ازشوق نوشتن! baran.a
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید