ویرگول
ورودثبت نام
بی‌حد
بی‌حد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

از خودم مینویسم (1)

خیلی وقته یکی از رویاهام اینه که بتونم برم دور دنیا، البته دلیلش مثل خیلی از سفرهای قبلیم تفریح و دیدن جاهای جدید و خوردن غذاهای جدید نیست، اینبار بیشتر دلم آدمها جدید میخواد، تفکرات جدید.
دوست دارم فرهنگها و رویکردهای آدمهی دنیا رو بشناسم و دلیل‌هاشون روبدونم. دوست دارم بتونم بیشتر بشناسمشون تا بتونم بیشتر درکشون کنم. که شاید بتونم قدم بیشتری در شناخت خودم بردارم.
خب راستش از دوران جهالت و نوجوونی خودم هم مدام فکر میکردم میتونم آدم‌ها رو بشناسم، اون موقع انقدر خام بودم که چند تا از کتاب‌های طالع‌بینی سال و ماه و اینارو از حفظ بودم و جزو اولین سوالاتم از افراد این بود که:

"- متولد چه ماهی هستی؟
- بهمن
- ااا چه جالب! کتاب میگه بهمن ماهیا اینجورین که وقی داری خیلی با حرارت درباره انرژی اتمی یا سفر به ماه حرف میزنی، یه دفعه ازت می‌پرسن شما تو قورمه سبزی لوبیای چیتی میریزین یا قرمز؟
- ها ها ها ... آره خیلیا به من اینو میگن، یهو میرم واسه خودم ..."

جالب اینجا بود که خیلی‌ها هم همراه میشدن، تشویق می‌کردن و مجذوب این حرفهای بگیر و نگیر خرافی ...
القصه که گذشت و گذشت و من خراب این بازی شدم تا اینکه شروع کردم به شناخت خودم، و یادگرفتم که بیشتر از دیگران و سال و ماه تولدشون به خودم بپردازم. و با خودم بیشتر آشنا بشم.

خودشناسیبی‌حدآگاهیسفر
من باور دارم که هر نتیجه‌ای که گرفتم را خودم ساخته‌ام، علاقه‌مند به رشد، توسعه فردی، آگاهی، خودشناسی، سفر، غذا، کتاب، فیلم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید