ویرگول
ورودثبت نام
آوا خوش طینت
آوا خوش طینت
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین ربات های خرید شماره مجازی ارزان - 1000 تومن!

سلام دوستان چند روز پیش این مقاله رو استارت زدم که ببینم چنتا ربات برای خرید شماره مجازی ارزان داخل تلگرام داریم و شما با محبتی که دارین بهترین ربات هارو برام معرفی کردین? منم قصد دارم در همین پست همه این ربات هارو که قیمت شماره در این ربات های تلگرامی حتی 1000 تومنه! رو معرفی تون کنم پس با من همراه باشین ...

ربات خرید شماره مجازی ارزان
ربات خرید شماره مجازی ارزان

✅ کدام ربات های خرید شماره مجازی ارزان اند؟!

⭐️ یه نکته ریز بگم بعد بریم سراغ معرفی بهترین ها : ما کلی ربات شماره مجازی داریم حتی کلی ربات شماره مجازی ارزان هم داریم ولی خب اگه براتون کیفیت هم عین من مهمه اینجا موضوع فرق میکنه !

+ منظورم از کیفیت اینه ربات های شماره مجازی تلگرامی اکثرا کیفیتشون بده و شماره های دست دوم روسی و آمریکایی رو بهتون میندازن ولی ربات هایی که اینجا معرفی میکنم براتون شماره هاش صفره و مال همه کشور ها و سرویس ها رو داره حالا بریم برا معرفی ...

⚡️ برای دیدن ربات های شماره مجازی روی متن آبی رنگ زیر? کلیک کنید .

➖ مشاهده ربات های خرید شماره مجازی ارزان



❔ قیمت شماره های مجازی در این ربات ها در چه حدوده؟

✅ قیمت شماره ها در این ربات های شماره مجازی که معرف حضورتون شد در بالاتر از 500 تومن! شروع میشه و تا 10,000 تومن میره بالا ولی خب قیمت اکثر شماره ها در همون حدودای 500 تا 2,000 تومن نوسان میزنه ...

+ کیفیت شماره ها هم نه تنها از بقیه ربات ها بدتر نشده بلکه خیلی بهترم شده و شماره های تحویلی همشون کد دریافت میکنن و میشه راحت خریدشون .


❔ شماره مجازی چه کشور هایی ارزان هستند؟

✅ در بقیه ربات ها شماره کشور های روسیه - کانادا - چین و آمریکا ارزانه که بی کیفیت هستن و همش ریپورت میشن و در نهایت مسدود و از دسترس خارج میشن :/

+ ولی در این ربات ها قیمت فوق العاده ارزان در شماره های ترکیه - بلاروس - آلمان - اسراییل و حتی ایران هستن که تازه اینا اونایین که مهمترن خیلی از کشور ها ارزان و با کیفیت هستن .


❔ برای چه سرویس هایی شماره مجازی اراعه میدن؟

✅ همممه سرویس هارو اراعه میدن به معنای واقعی کلمه! من خودم شماره واتساپ - تلگرام و اینستاگرام از این ربات ها خریداری کردم ولی خب از فیسبوک بگیر تا جیمیل و حتی سرویس های ایرانی مثل بله - سروش و روبیکا همه شون در این ربات هستن ...

+ یه چیزیم که خیلی باحال بود تو این ربات این بود که یه قسمت به نام " سایر سرویس ها " توش هست و شما وقتی روش کلیک میکنین میتونین شماره های اون بخش رو در سرویس دلخواهتون - مثلا داخل یه سایتی یا برنامه ای وارد کنین و اون کدی که سایت میفرسته رو براتون میفرسته و تمام!

+ این یعنی شما هر سرویسی رو بخواین شماره مجازیش رو دارین .


❔ شماره مجازی رایگان رو از کجا تهیه کنم؟

✅ واقعیت اینه عصری که راحت میشد از برنامه ها شماره مجازی رایگان گرفت سر اومده البته همچنان هم این اتفاق میوفته و برنامه هایی هستن ولی خب شماره هاشون یا روسیه یا آمریکاییه و یا کانادایی که همشون یا ریپورتن و یا بنن ...

+ پیشنهاد ما براتون خرید شماره مجازیه - به خصوص الان که شماره مجازی دیگه خییلی ارزون شده و تا 500 تک تومن اومده پایین .


❤️ و حرف آخر ...

✅ ما برای دریافت شماره مجازی ( سایت - برنامه و ربات های تلگرامی ) رو داریم ولی به شخصه برای خودم راحت ترین راه ربات های تلگرام هستش برنامه ها که کلی باگ و ارور دارن و هنوز به بلوغ نرسیدن! وبسایت ها هم کلی مختل میکنن وسط کار برای خرید مجبوری تحریم شکنت رو خاموش و هی روشن کنی و این رو مخه ...

+ ولی ربات ها کارشون درست تر و راحت تره - امیدوارم از ربات هایی که معرفی شد نهایت استفاده رو ببرین!

ممنونم تا تهش کنارم بودین!

ارزان ترین ربات های خرید شماره مجازیربات شماره مجازی ارزانبهترین ربات فروش شماره مجازیشماره مجازی 1000 تومن5 تا از ربات های شماره مجازی تلگرام
عکاسی بخشی از وجود من است .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید