ویرگول
ورودثبت نام
Hossein Soltani
Hossein Soltani
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

پلی لیست من در spotify

تصویری از پلی لیست من
تصویری از پلی لیست من

موزیک گوش دادن یکی از لذت بخش ترین کارهاست، حالا اگر موزیک گوش بدی و برنامه نویسی هم بکنی، هم لذت برنامه نویسی بیشتر میشه و هم تقریبن موجب افزایش تمرکز میشه.

توی این پست میخوام پلی لیست کوتاهی رو که ساختم رو با شما به اشتراک بزارم که ازش لذت ببرید و اگر هم دوست داشتین دنبال کنید چون که تا آخر زمانی که به spotify دسترسی دارم این پلی لیست رو با موزیک های خوب کامل تر میکنم.

لینک پلی لیست من:

https://open.spotify.com/playlist/146szCbeynG1lccaOcKDoZ

امیدوارم که خوشتون اومده باشه!

خوشحال میشم نظرتونو درباره پلی لیستم بدونم و اگر مایل بودید شما هم یه سری پلی لیست معرفی کنید تا من هم ازش لذت ببرم.


اسپاتیفایبرنامه نویسیپلی لیستموزیکspotify
برنامه نویس مبتدی هستم، در اینجا از هرچیز دلخواهی و از هرموضوعی مینویسم تا افکار و تجربیاتم رو با شما به اشتراک بزارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید