ویرگول
ورودثبت نام
کالیستو
کالیستو
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ربه کا

کتاب را که شروع کردم، با خودم می‌گفتم کجای این کتاب، جنایی هست؟ تا زمانی که نیمی از کتاب را خوانده بودم، به این سوال فکر می‌کردم.
هرچه حدس در مورد اتفاقات کتاب می‌زدم، اشتباه بود! بعضی حدس‌هایم را درست می‌دانستم و خودم را باهوش تصور می‌کردم ولی همه‌اش اشتباه بود. اول فکر می‌کردم راوی داستان، پسر هست ولی بعد از چند صفحه فهمیدم دختر هست.
واقعا جذب کتاب شده بودم، به سختی خواندن کتاب را کنار می‌گذاشتم.
کتاب را خیلی دوست داشتم ولی نمی‌دانم چرا درباره آن، چیز زیادی برای نوشتن ندارم!
این کتاب برای کتابخانه خودمان هست، جلدش کنده شده بوده است و چسبانده‌اند. برای همین صفحه مشخصات کتاب را ندارد. یعنی کنده شده است!؟

ربه کا، دافنه دوموریه، مترجم: عنایت الله شکیباپور، انتشارات مهتاب

کتابربه کادافنه دوموریهداستانداستان جنایی
«کالیستو» یکی از قمر های سیاره مشتری ● دانشجوی فوریت های پزشکی ●
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید