ویرگول
ورودثبت نام
کالیستو
کالیستو
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

فکرهای من در هر قسمت فصل دوم سریال « فقط قتل های این ساختمان»

قسمت اول
چرا باید بانی از پدر چارلز تابلو داشته باشد؟ چرا تابلو آن قدر گران هست؟ کاش از پرنده بانی سوالاتی می پرسیدند. چهارده و سویج چه رابطه ای باهم دارند؟ چرا قاتل از آنها بدش می آید که آنها را به دردسر انداخته است؟ با جن، قاتل تیم کونو، ربطی دارد؟ من بازهم به اسکار مشکوکم. هرکسی که به این سه نفر نزدیک می شوند برای من مشکوک هستند. مثل خانم شومر و خانم هنرمند.

قسمت دوم
یعنی چه کسی هست که از میبل و چارلز خوشش نمی آید ولی از الیور نه. توی اینترنت دیدم اسم آلیس نفر چهارم بود. فصل قبل اسم جن این طور بود. آلیس یک نقاش هست، پس می تواند کپی نقاشی را بکشد. و با نزدیک شدن به میبل، آنها را اذیت کند. چرا از اسکار خبری نیست؟ توی اینترنت اسم لوسی هم بود. منظورش دختر خوانده چارلز هست؟ چه نقشی می تواند داشته باشد؟ قاتل؟

قسمت سوم
خیلی دلم برای بانی سوخت. کاش توی جمعشان راهش می دادند. بانی بیچاره نمی‌توانست از آرکونیا دل بکند. فکر نمی کنم نینا قاتل باشد، او برای مدیر ساختمان شدن، نیاز به کشتن بانی نداشت. هنوز به آلیس مشکوکم. ولی چرا او به میبل نزدیک می شود؟ او از دوستان جن بوده است؟ آن نقاشی که به میبل نشان داده بود که روی سرش گل بود، جن یا رز کوپر بود؟ نکند آلیس دختر رز کوپر هست؟ رز کوپر هم از دست پدر چارلز فرار کرده است؟ لوسی هم فکر نکنم از بانی کینه ای سخت داشته باشد که برای انتقام بانی را به قتل برساند.

قسمت چهارم
نینا هم قاتل نیست. من هنوز آلیس را قاتل می دانم. اگر او دختر رز کوپر باشد، پس راه های مخفی آرکونیا را بلد است. دوست نداشتم چارلز از جن درخواست کمک کند. تدی دیماس به قدری عاقل هست که دوباره خودش را در چاله نیندازد.


قسمت پنجم
هنوز هم فکر می کنم آلیس، دختر رز کوپر هست. او گفت که خانواده پولداری نداشته است. شاید می خواهد از چارلز انتقام بگیرد. پسر الیور وارد داستان شده است ولی فکر نکنم قاتل باشد. دیماس هم دوباره اشتباه نمی کند. با حرف آخر پسر الیور، شوکه شدم. به نظر می آید باید منتظر ماند. چقدر نویسنده، خوب توانسته به همه شخصیت های داستان جزئیات و پر و بال بدهد. شگفت انگیز است. چرا از اسکار خبری نیست؟

قسمت ششم
فکر می کردم پسر الیور همان مرد اکلیلی هست که انگار نیست. شاید تئو باشد! (عکس تئو را توی آیکون قسمت های بعد دیدم. :) ) یعنی سیندا قاتل هست؟ اگر همه کار برای هیجان و شغلش می کند. خیلی امیدوار بودم در این قسمت، جواب آزمایش دی ان ای بیاید که نیامد. آلیس چرا این کار را کرد، آخر این کارش که کمکی نمی کرد! کار چارلز را خیلی خوشم آمد؛ هوشمندانه بود. این قسمت چه پایان وحشتناکی داشت.

قسمت هفتم
تئو نبود! هنوز به آلیس شک دارم. چه کسی می تواند از چارلز کینه به دل داشته باشد؟ رز کوپر؟ دختر رز کوپر؟ آلیس؟ لوسی چهارده سال دارد؟ و با چارلز خوب هست؟ چهارده و سویج، این شکلی باهم ارتباط دارند؟ فکر نمی کنم قاتل یا مرد اکلیلی، واقعا مرد باشد.

قسمت هشتم
چقدر عجیب! بازرس کرپس! چه سودی از مرگ بانی می برد؟ فکر نکنم قاتل باشد. شاید قاتل از نزدیکانش هست و سعی داردکمک او کند. چطور می تواند هم قاتل باشد و هم پیامک داده باشد؟ اکلیل! اکلیل! هنوز به سیندا و آلیس فکر می کنم. آنها هنرمند هستند و راحت می توانند نقشه تمیزی بکشند. به نظر می آید نویسنده، مظنون های زیادی برایمان نگذاشته است؟! چرا الیور جواب آزمایش را نگاه نمی کند؟ تا قسمت آخر باید صبر کنیم؟ شب که داشتم به تست دی ان ای فکر می کردم، الیور پدر ویل هست وگرنه تدی دیماس از پسرش استفاده می کرد. (واقعا شب فکر کردم که الیور، پدر واقعی ویل هست ولی آن را ننوشتم؛ بعد که الیور گفت که یونانی هست، خوش حال شدم که درست حدس زدم و این جملات را نوشتم، ولی اشتباه فکر می کردم! :) )

قسمت نهم
واقعا از تست دی ان ای ناراحت شدم. رز کوپر زنده بود! باورنکردنیه! یعنی بازرس کرپس به سیندا کمک می کرد؟ چقدر این قسمت عجیب و غافل گیر کننده بود!

قسمت دهم
عالی بود! خوش حالم که در داستان هم دیر قاتل را پیدا کردند؛ چون من نتوانستم قاتل را پیدا کنم. نمایش اهالی ساختمان خیلی عالی بود. واقعا فکر کردم سیندا و آلیس قاتل هستند. نظرم نسبت به این دو نفر هم تغییر کرد. ارتباط چهارده و سویج هم خیلی جالب بود. این فصل سریال، پایان بی نظیری داشت. علی رغم اینکه از قتل بعدی خوشم نیامد.

فقط قتل های داخل ساختمانسلنا گومزسریالفقط قتل های این ساختمانجنایی
«کالیستو» یکی از قمر های سیاره مشتری ● دانشجوی فوریت های پزشکی ●
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید