ویرگول
ورودثبت نام
کالیستو
کالیستو
خواندن ۳ دقیقه·۹ ماه پیش

فکرهای من در هر قسمت فصل سوم سریال « فقط قتل های این ساختمان»


قسمت اول

همه اش دنبال قاتل می گشتم. قاتل به سریال اضافه می شود یا قاتل در سریال بوده است؟ من از اینکه بِن در نمایش کشته شد خوشم نیامد و باید بگویم که تغییری که در مرگ بِن دادند، خیلی عالی بود. فقط قتل های این ساختمان! من واقعا این سریال را دوست دارم. امیدوارم این فصل بتوانم زودتر قاتل را شناسایی کنم. چه کسی می خواهد که پادکست آنها ادامه پیدا کند؟

قسمت دوم

این قسمت افراد زیادی وارد سریال نشدند. شاید بِن خودکشی کرده باشد و قاتلی وجود نداشته باشد. این فصل، می خواهم به همه مشکوک باشم که بِن را کشته اند. دانا و کلیف؟ باید بیشتر فکر کنم. برادر بِن، دیکی، هم از او خسته شده است؛ این طور به نظر نمی آید؟

قسمت سوم

فکر کنم دیکی قاتل هست. کیمبر فقط می خواست که مورد توجه باشد که بِن نمی گذاشت این اتفاق بیفتد. دیکی چرا تلاش می کند لورتا را از نمایش دور کند؟ فکر کنم میبل از تابرت خوشش آمده است!

قسمت چهارم

به جوی مشکوک شدم! شاید به خاطر فصل یک سریال هست. ولی این بار می خواهم ذهنم آزاد باشد و به هرکسی مشکوک شوم. می خواهم این فصل، دیگر قاتل را پیدا کنم. الآن تازه گریمور وارد داستان شد. ولی من زودتر به جوی مشکوک شدم. تازه دیدم خود جوی گفت که رژلبم را پیدا کردید. چقدر به خودم می خندم!


قسمت پنجم

یعنی این دفعه نامزد اولیور قاتل هست؟ فکر نکنم. قاتل باهوش است که از احساسات بقیه خبر داشته است. (همین الآن دارم این قسمت را می بینم و همزمان افکارم را می نویسم، یک کم بعد از نوشتن در سریال به جواب فکرم می رسم! ") ) لورتا از برادر بٍن صحبت کرد. احتمالا در پشت صحنه بٍن از برادرش کتک خورده است. چه جالب هم جوی هم لورتا و هم برادرش در پشته صحنه بوده اند. شاید به خاطر این فکرم نمی توانم باور کنم چارلز، بٍن را زده است.

قسمت ششم

واقعا فکر خاصی ندارم. لورتا به نظرم قاتل نیست. حس می کنم یک ذره هم به قاتل نزدیک نیستم.

قسمت هفتم

جوری شده که هیچ فکری درباره قاتل ندارم. ولی عجب سریال باحالی هست. از دیدن این قسمت و طنزهایش لذت بردم! این فصل، فصل به کمال رسیدن میبل است. :)

قسمت هشتم

دقیقه سوم این قسمت را دارم می بینم، لورتا مادر دیکی است؟ الآن دیدم بله هست. وای خدای من! برای همین بود که با دیکی خیلی خوب بود و از کارهای بِن دفترچه ای درست کرده بود. آیا لورتا اعتراف واقعی کرد؟ آخر دیکی به لورتا گفت که از دست بِن خسته شده بوده است.

قسمت نهم

الآن به پسر تهیه کننده، کلیف، مشکوک شدم. نکند از تئاتر ناراضی بوده است و بن را کشته است. چرا هر چی من شک می کنم یک کم بعدش در فیلم گفته می شود؟! از 30 دقیقه قبل از مرگ بِن خیلی خوشم آمد. فکر نکنم دانا قاتل باشد.

قسمت دهم

نکند داروهای بن با ماده ای تداخل داشته اند؟ به قاتل واقعی مشکوک شدم! از این بابت کمی خوش حالم. مرگ فصل بعدی عالی بود! میبلِ این فصل را هم خیلی دوست داشتم.


سریالفقط قتل های این ساختمانفقط قتل های داخل ساختمانجناییسلنا گومز
«کالیستو» یکی از قمر های سیاره مشتری ● دانشجوی فوریت های پزشکی ●
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید