ویرگول
ورودثبت نام
کالیستو
کالیستو
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

فکرهای من در هر قسمت فصل چهارم سریال « فقط قتل های این ساختمان»

قسمت اول

اول از اینکه میبل، چارلز و اولیور متوجه مرگ سِز نمی شدند، خوشم آمد. متفاوت با فصل های قبل بود. ولی نحوه مرگ سز و حال چارلز ناراحت کننده بود.

در فصل قبل هم چارلز و میبل شواهد قاتل بودن داشتند. باز هم دشمنی برای چارلز؟ فکر کنم بروم فصل های قبل و ماجرهای چارلز را ببینم، شاید قاتل آنجا باشد. حتی فصل اول هم قاتل به چارلز مربوط می شد. قاتل فصل اول می تواند از دست ساز هم ناراحت باشد! یا شاید هم بازیگر پیری که قرار بود سز، بدلکاری اش را بکند قاتل است. کشتن سز چه سودی دارد؟ بدلکار جدید؟ بازیگر؟

چقدر سوال ذهنم را مشغول کرده است‌. قاتل چطوری از محل دیگری شلیک کرده بود؟ شاید واقعا می خواسته چارلز را بکشد ولی سز وارد خانه می شود!

منتظر سرنخ های جدیدم!

قسمت دوم

فصل های قبل را کمی نگاه کردم. دلم رابطه عاشقانه ای برای میبل خواست! ولی بگذریم جوی، اکس چارلز (در فصل سوم )ممکن است قاتل باشد! چند لحظه آخر فصل سوم، چارلز یک پیام از جوی دریافت کرده بود! این فصل قاتل، کاراکتر جدید است یا در فصل های قبل بوده است؟ احتمال هم می دهم که هدف واقعی قاتل واقعا سِز باشد. شاید هم نه چارلز و نه سِز هدف قاتل نبوده اند! قاتل می خواهد آن ها را گیر بیندازد یا علاقه مند شدید به پادکست آنهاست.

قسمت سوم

توی این قسمت فقط کسانی که قاتل در نظر نمی گرفتم؛ مشخص شد که قاتل نیستند. فکر کنم قاتل عاشق گوشت است. ریسه ای که میبل پیدا کرد؛ برای چی بود؟ برای کار موسیقی، الکترونیکی یا کامپیوتر بود؟ شاید هم برای رادیوی دستی بود.

فکر نکنم سِز کسی باشد که سوالات را از رادیوی دستی پرسیده باشد، ولی اگر او نباشد؛ کشته شده دیگری نداریم که این کار را کرده باشد(مثل کشته شده های سه فصل قبل).

قسمت چهارم

چطور می توانند همچین داستان هایی برای شخصیت ها بسازند! این قسمت من را به فکر فرو برد که شاید افرادی که می خواهند از پادکست فقط قتل های این ساختمان فیلم بسازند؛ می توانند قاتل باشند. فکر کنم سِز رابطه بد با شخصی به جز چارلز داشته است؛ چرا باید بخواهد از چارلز مراقبت کند. سِز با چه کسانی رفاقت دارد؟ رفیقش در کار فیلم است؟ با ریسه چه ربطی دارد؟ باز هم فکر می کنم ممکن است جوی باشد؟

سریالجناییسلنا گومزفقط قتل های داخل ساختمانفقط قتل های این ساختمان
«کالیستو» یکی از قمر های سیاره مشتری ● دانشجوی فوریت های پزشکی ●
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید