ویرگول
ورودثبت نام
کالیستو
کالیستو
خواندن ۱ دقیقه·۱ روز پیش

نظم بیرونی، آرامش درونی

فقط چند صفحه از این کتاب درباره تاثیر نظم بر آرامش را خواندم، بعد چند تا کار نیمه تمام داشتم که انجام دادم. نمی دانم کتاب ها روی من این قدر تاثیر سریع و قوی دارند یا بقیه هم همین شکل هستند.

من تقریبا فرد منظمی هستم، برای همین زیاد به مطالب کتاب نیاز نداشتم. به خاطر این که چاپ نشر میلکان است انتخابش کردم. ولی از اینکه آن را خواندم بسیار خوش حالم.

جمله مورد علاقه ام در کتاب: «ای وای! آت و آشغال قدیمی: نامه های قدیمی، لباس های قدیمی و اشیای قدیمی ای که نمی خواهیم دور بریزیم. طبیعت چه خوب فهمیده است که باید هر سال برگ هایش، گل هایش، میوه هایش و سبزیجاتش را عوض کند و از خاطراتِ سال قبلش کود بسازد! جولز رِنارد » این جملات را خیلی دوست داشتم. در بخش هایی از کتاب همچین جملانی بود که دوست داشتنی هستند.

من، نویسنده ریچل هالیس را می شناسم و حالا خوش حالم با نویسنده دیگری به اسم گرچن روبین که این کتابی را که خواندم نوشته؛ آشنا شدم. به سایت گرچن روبین هم سر زدم.

از کم حجم و کوچک بودن کتاب خیلی خوشم آمد. نکات آن هم واقعا کاربردی هست. من هم با تاثیر نظم بیرونی در آرامش درونی موافقم.

«نظم بیرونی، آرامش درونی»، گرچن روبین، مترجم: سهند نصر، نشر میلکان، چاپ چهارم، 1400ش.

کتابنظمآرامشخوشبختینشر میلکان
«کالیستو» یکی از قمر های سیاره مشتری ● دانشجوی فوریت های پزشکی ●
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید