ویرگول
ورودثبت نام
Dyako
Dyako
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دوست یا دشمن؟

امروز اومدم بگم دوست برای ما مفید تره یا دشمن؟!

حتما قبل خوندن عنوان فکر میکردین که دوست برای آدم خیلی مفید تره نسبت به دشمن. ولی من این حرف رو زیر سوال میبرم.


البته برای این عمل یک دلیل هم دارم و همینجوری یه چیزی نگفتم. بریم سراغ دلایل:


دلیل اول: دشمن باعث میشه رقابت افزایش پیدا کنه!

حالا چه رقابت در کار یا درس و یا هرچیزی. وقتی دشمن داشته باشی تقریبا خود به خود تبدیل به رقیبت هم میشه.


دلیل دوم: دشمن ها دوستان خیلی خوبین!!

هیچکس بی دلیل با شما دشمن نمیشه. حتما از شما یه ناراحتی داره که باهاتون دشمنه و اگه اون رفع بشه دوست خیلی خوبی نسبت به بقیه برای شما میشه.


دلیل سوم: دشمن ها آسیب کمتری نسبت به دوست ها به شما میزنن!!!

خودتون میتونید با کمی فکر به نتیجه بالا برسین! دوستان از تمام اسرار شما با خبرند و میتونن هر بلایی سر شما بیارن. ولی دشمنان فقط ظاهر براشون آشکاره و راز های شما رو نمیدونن.



امیدوارم که تا حالا قانع شده باشین دشمن برای ما مفید تره و باعث پیشرفتمون میشه!


حالا من براتون دوتا پیشنهاد عالی دارم:

۱_ برین و دلایل بیشتری برای برتری دشمن نسبت به دوست پیدا کنین و تو کامنتا بهم بگین تا من رو خوشحال کنید.

۲_ افراد بیشتری رو از این موضوع مطلع کنین!



به امید پیدا کردن دشمن!

دشمن بهتره یا دوست؟
دشمن بهتره یا دوست؟


دوستدشمنآگاه سازیپیشرفتداستان
اگر چه دوست به چیزی نمی‌خرد ما را، به عالمی نفروشیم مویی از سرِ دوست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید