ویرگول
ورودثبت نام
Drake
Drake
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

راهکار برای کتابخوان شدن

سلام
امیدوارم خوب باشید

یلداتون هم با تاخیر مبارک?????
و زادروز حضرت عیسی مسیح را هم تبریک عرض میکنم?❤?

این پست رو برای کسانی میذارم که میخوان کتاب بخونن اما نمی تونن و یا با بهونه های مختلف از خوندن کتاب طفره میرن ، احتمالا خیلی از ماها ، کتابی رو با اشتیاق خریدیم اما گوشه کتابخونه رهاش کردیم یا فقط تا نصفه کتاب رو خوندیم .

خب می خوام چند راه کار بهتون بگم که شاید کمی دست از تنبلی بردارید?

1.از تایم کوتاه شروع کنید ، مثلا بازه زمانی ۱۵ دقیقه در روز

2.از داستان های کوتاه شروع کنید

3. در مورد موضوعات مورد علاقه تان مطالعه کنید

4. در مکان های خیلی شلوغ و پر سر و صدا مطالعه نکنید

5. استمرار را حفظ کنید .کم بخوانید، ولی همیشه بخوانید

6. با برنامه کتاب بخوانید



امیدوارم تونسته باشم کمک کنم

بدرود?❤?

کتاب بخونیملذت ببریمراهکار
‏راستش من خیلی کار دارم هنوز، خیلی چیزا هم برای از دست دادن دارم ولی اگه بهم بگن همین الان میتونی چشماتو ببندی و دیگه بیدار نشی با آرامش تمام چشمامو میبندم :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید