ویرگول
ورودثبت نام
Ehsan
Ehsan
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

مجموعه «نمیدونم»

سلام !
تو این نوشته خیلی نمی خوام چیزی بگم. صرفا یه توضیح خواستم بدم برای مجموعه «نمیدونم» که اصن محتواش چیه، که حداقل اگه میخوای وقتتو تلف کنی با خوندن متنای من بدونی داری چجوری زندگی با ارزشت رو هدر میدی (حداقل کاری بود که میتونستم در حقت انجام بدم).
بگذریم، «نمیدونم» یه مجموعه نوشته از زندگی خودمه. یعنی اون بخشایی که از زندگیم رو که میخوام بنویسم رو تحت یه مجموعه به اسم «نمیدونم» قراره بنویسم. که توی این سری نوشته ها از کارایی که انجام دادم میگم. احتملا مجموعه «شب نوشت» هم اضافه کنم که از اسمش معلومه، بعضی شبا خواب از سرم پریده باشه و حس و حال نوشتن بهم غلبه کنه میام پای لپ تاپ مینویسم. حالا چرا اسم نمیدونم رو گذاشتم ؟



خب معلومه، چون نمیدونم!
یعنی حوصله نداشتم برای اسمش فکر کنم. بعلاوه تو مرحله‌ای از زندگی‌ام که جواب خیلی از سوالایی که باید بدونم نمیدونمه!
شبت نوشت هم سری نوشته هاییه که قبلا عنوان نوشته های اکانتام بود و هنوزم با اسمش و محتواش حال می‌کنم :)
خب دیگه، برای الان و امشب بسه (البته شاید یه متن از مجموعه «نمیدونم» نوشتم، خودمم نمیدونم). باید برم بشینم ریاضی فردا مدرسه رو بنویسم که فشار تحصیلی از فردا به طور خیلی جدی که نه ولی جدی شروع میشه.
خیل خب، کاری باری؟
من برم دنبال کارام، تو هم برو دنبال کارات. فعلا :)

خدایی قشنگه، نیست؟
خدایی قشنگه، نیست؟




نمیدونمشب نوشتمعرفی
اگه نوشته‌های من رو می‌خونی، بدون کار از کار گذشته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید