ویرگول
ورودثبت نام
الی
الی
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

اسی یا عصی؟مساله این است.3

خب ما تا اینجا شو خوب پیش رفته بودیم و الناز و عصی داشتن جور میشدن....

اما .... الناز و لی لی الان راه افتادن برن پیاده روی و من موندم و چشمای گریون...

بزارید از اول تعریف کنم: این دفعه لی لی اومده بود خونه ما

+سلام سلام من اومدم مامان باباتون کجان؟

_سلام خوش اومدی دقیقا موقع درستش اومدی بابا که سر کاره مامان هم خونه بابابزرگمون بریم تو اتاق راجب اون موضوع(عصی)حرف بزنیم؟

*خیر باشه کدوم موضوع؟

_خصوصیه یه چیزیه بین منو لی لی

*عصی نه؟ راحت باشین من خودم به لی لی گفتم از عصی خوشم اومده

+ای کلک آره الانم از خونه عصی میام دارن اثاث کشی میکنن خونه شون یذره شلوغه

_اثاث کشی به کجا؟

+میخوان برن تهران

_چی؟تهران؟😳😳

واکنشم اون لحظه
واکنشم اون لحظه

+آره

_ لی لی تو چرا الان میگی؟چه فکری کردی که گفتی با الناز جورش میدم

*قبلش با تو نقشه کشیده بود؟

_آره

+النا(با کمی چشم غره)

_بله

+مشکلی نیست گفتی دیگه ببخشید الناز جان یادم رفت بگم اما اشکال نداره تو هنوز خیلی راه داری و خیلی هم خوشگلی


نتیجه اخلاقی:میخواین برای کسی کاری انجام بدید و مسئولیت قبول کنید کمی فکر کنید که واقعا میتونید یا نه؟

نتیجه اخلاقی۲:زود پیشبینی نکنید که حتما میشه مثل من رو کسی که تازه با خواهرتون آشنا شده اسم داماد آینده نزارید


پ.ن:دیروز تو دوتا چالش شرکت کردم😁




لِی لِیتهرانپرنداز نتایج اخلاقی پست درس بگیریدالنا شادمان
🙃🌱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید