ویرگول
ورودثبت نام
الی
الی
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

اسی یا عصی؟ مساله این است.2

سلام به همه دیروز گفته بودم قراره ساعت ۵ النازو بیارم خونه ی لی لی که یهو عصی رو ببینه و... اما لی لی بهم پیام داد گفت عصی با خانوادش شماله فردا(یعنی امروز)میاد قرار مون شد امروز ساعت سه خب امروز ساعت سه با الناز رفتیم خونه لی لی ساسان برادر لی لی هم عصی رو آورد...

اول یه کم اطلاعات در موردش بدم...

اسم و فامیل:عصمت طوسی

تحصیلات:یازدهم...و امسال میره دوازدهم

در مورد خانوادش:وضع مالی شون خوبه پدر و مادرش هر دو وکیلن.... یه خواهر کوچیک داره به اسم عسل که امسال میره کلاس دوم...

خب حالا از واکنش الناز میگم....

+من برم درو باز کنم

_حتما ساسانه

*سلام ما اومدیم

+عه سلام نگفتی عصمت هم میاد

×سلام

_عه لی لی اسی تعمیرکار اینجا چیکار میکنه؟

+عصی صافکار درستشه تو از کجا میشناسیش؟

×عه این دختره اینجا چیکار میکنه؟ این یبار با چند تا از دوستاش دم پرندمال ماشین شون خراب شده بود درست کردم

+واقعا؟همو میشناسید؟ چیزه عصمت دوست پسرداییمه

_واقعا چه جالب عصمته فکر کردم اسماعیله لی لی میگم آب کجا دارین؟ تشنمه

+آب تو یخچاله

_بیا بهم نشون بده

+بیا اینجاس

_لی لی دیگه هر کسی میفهمه میگم بیا نشون بده یعنی چی

+یعنی چی؟

_یعنی اینکه من از این پسره خوشم میاد

+از عصی؟

_آره لی لی خواهش میکنم یه طوری مارو...

+باشه حله اون با من

_خیلی ممنونم

+خواهش میکنم

*لی لی یه لحظه بیا

+بله

*یه چایی برا منو عصمت میاری دستت درد نکنه

×من نمیخوام

+باشه الان میارم

_لی لی عشقم برا منم بیار

*النا(من)کجاس نمیاد؟

_اون رفت یه کم خوراکی بخره

+چاییا اومد

_ممنونم

*ممنون خواهر خوبم

+خواهششش

×ماشینتون دیگه خراب نشد؟😁

_چرا دیشب هم ماشین ما خراب شد ولی دیروقت بود

×اسم تو چیه؟

_من النازم

×منم که میدونی عصمتم خوشبختم🤝🤝

_همچنین

×چندمی الناز؟

_من هم سن لی لی ام امسال میرم یازدهم

×چه رشته ای؟

_نقاشی

×جالبه هر دوتامون هنرستانیم البته من فنی حرفه ایم

_من نقاشی رو خیلی دوست دارم نقاش خوبی هم میشم..

×منم صافکاری ماشینو....

:سلامممم من اومدم

+خوش اومدی النا جان این عصمته دوستِ پسر داییم جالبه که الناز می شناختتش

:الناز از کجا می شناخت؟

_این همونه که ماشین مریمو درست کرد

:مگه اون اسمش اسماعیل نبود؟

_نه عصمت بود عصی صداش میکنن

:عه چجالب

یه کم مشغول صحبت شدیم بعد رفتیم خونمون وقتی لی لی گفت الناز گفته ازش خوشم اومده یه کم امیدوار شدم الناز و عصی هم یه کم با هم صمیمی شدن وضعیت امیدوار کننده بود😊




لِی لِیدردنقاشیماشینتا ببینیم داماد آیندمون چطور پسریه
🙃🌱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید