ویرگول
ورودثبت نام
عرفان
عرفان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یک دو سه برو بریم!

خیلی وقته می‌خوام بیام شروع کنم به نوشتن اما انگار این برنامه زیاد راه دستم نیست سعی میکنم از امروز ثبت کنم هر آنچه در این مغز دست نخورده گذشت و به نظر کاربردی بود چه برای خودم و چه برای کسی که داره میخونه مطالب من را .

قرار هست یکم منظم تر به برنامه های که دارم رسیدگی کنم

مثلاً امروز قراره که برای دومین بار توی این هفته ورزش کنم ??‍?

یه کتاب خیلی مثبتی هم پیدا کردم توی کتابراه به اسم «اصول هرمتیک» که براتون لینک هدیه را قرار دادم این پایین تا الان که دارم این مطلب را می‌نویسم فصل یک را خوندم که به نظر خیلی خووب بود

برید حال کنید من چنین آدم خجسته و دست و دلبازی هستم .خب اینم از برنامه کتاب

بعد میرسیم به کلاس دانشگاه که به حول و قوه الهی یکیش کنسل شد :)

در آخر اینکه می‌خوام طراحی کاور پست اینستاگرام یاد بگیرم چون به تازگی یه کار جدید قراره انجام بدم اگر کسی می‌تونه بهم کمک کنه خبر بده

با تقدیر و تشکر از همراهی شما

http://ketabrah.ir/gift/uhp2tyzkt4i

روزمرهکاور اینستاگرامهرمتیکتوسعه فردینیازمندیها
ای ان اف پی/عکاس/علاقمند به زندگی کردن/افسار به دست افکار/بهانه ای برای لبخند/عرفان هستم با ه?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید