ویرگول
ورودثبت نام
فرجانه
فرجانه
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

به همه‌ی دوستانی که اینجا داشتم 💞🫂

《هو النور》

هنوز اینجا رو چک میکنم و دنبال اسم‌های آشنا میگردم حتی اسم‌هایی که مدت‌هاست ندیدمشون؛ آتوسا، سیبک، مسافر، call me by your name، بلند پرواز، فاطمه سادات، نارنگی، شیدا و...

هنوز گاهی دلتنگ روزهایی که اینجا مینوشتم میشم، حتی دستم میلرزه برای نوشتن و پست کردن یک یادداشت جدید اما به چند ثانیه نمیرسه که پشیمون میشم؛ بدون خواننده نوشتن چه ارزشی داره؟

ما یک نسل بودیم که اومدیم و کنار هم زندگی کردیم، نوشتیم، خوندیم و خونده شدیم، دوستی ساختیم و حالا وقت رفتنه؛ هر چند هنوز کاملا باور نمیکنم.

هنوز وقتی میبینم گاهی فاطمه، لوندر، حدیث، محدثه، دختر جنوب، فرناز و... پست میزارن ذوق میکنم.

به توصیه‌ی آتوسا زمستون امسال رو دارم با در چشم باد میگذرونم🥲💫
به توصیه‌ی آتوسا زمستون امسال رو دارم با در چشم باد میگذرونم🥲💫



به یاد قبل شاید برای بار آخر... :

سلام حالتون چطوره؟ امیدوارم خوب و خوش و زرد باشید 😍💛

این روزا دارم راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب رو میخونم، ۴۰۰ صفحست و تقریبا ۱۳۰ صفحه ازش مونده اما انقدر ماجراش پیچیدست که من هیچ قاتل احتمالی توی ذهنم ندارم😁😄

شما چه خبر؟ چه کتابی میخونید این روزا؟

پ.ن: اگر یک سوال بپرسم جواب میدید؟ شما فرجانه‌ی ویرگول رو چطور دیدید و شناختید؟ خیلی دوست دارم نظرتون رو بخونم💫

نوشتنویرگولکتابراهنمای کشف قتل از یک دختر خوبدر چشم باد
اینجا درباره‌ی فیلم، کتاب و تجربه‌هامون صحبت میکنیم. به لیست‌ها سر بزنید 📚🌻
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید