ویرگول
ورودثبت نام
فرشاد :)
فرشاد :)
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سلبریتی چیست؟

هوچیگری یعنی تلاش برای شکست رقیب از راه سفسطه، تهدید به افشاگری، تهییج و تحریک شنوندگان و جلوگیری از مطرح شدن یا اثر گذاشتن سخنان رقیب.

یک زمانی فکر می کردم آقای حسن عباسی فردی استاد در زمینه فوق است.

مدتی است کمی بیشتر گفته هایش را مرور میکنم

و با واقعیت اطرافم تطابق می دهم

و سعی در پیدا کردن واگرایی بین دو مورد بالا دارم

اما

بیشتر به این نتیجه می رسم که همچین بی راه هم نمی گوید

فیلم زیر هم از ایشان است

سلبریتی را تعریف میکند

و نکاتی را اشاره می کند که درد من هم هست

چرا که هیچوقت نتوانسته ام بفهمم برای چه بابت این بازی های بی کیفیت فوتبال و این همه تنش های اطرافش(که همه اش ضرر است)، بازیکنان فوتبال باید رقم های سرسام آوری از بیت المال حقوق بگیرند.

من دوست دار ورزشی هستم به اسم بیس بال

از سال 1393 تا همین امروز تقریبا در اکثر مسابقه های لیگ و قهرمانی کشور این ورزش حاضر بوده ام

اما حتی یک هزار تومان برای رشد و توانمند شدن من ، ورزشکاران و ملی پوشان این ورزش از طرف بیت المال خرج نشده که هیچ

تمام هزینه ها را حتی هزینه برگزاری مسابقات(خوابگاه، زمین، رفت و آمدو...) و حقوق داوران را هم خود ورزشکاران این رشته می دهند فقط چون دوست دارند ورزش کنند

تیم ملی بیس بال کشور از سال 1398 حتی یک اردو هم برگزار نکرده

هر سال کیفیت لیگ کشوری پایین آمده

و همه اینها در شرایطی است که

بیس بال و کریکت

دو ورزش تیمی فوق العاده برای پرورش آدمهای توانمند در همه عرصه های ذهنی و جسمانی اند که به هیچ وجه آسیب های ورزش های پر برخورد همچون فوتبال، فوتسال، هندبال و بسکتبال را هم ندارند

اما افسوس

از اینکه با وجود انبوهی از نیروی انسانی توانمند برای رشد دادن بهتر نسل های نو(هم از نظر فرهنگی و اجتماعی و هم از نظر سلامتی) از طریق ورزشِ درست و اصولی

عملا این اتفاق نمی افتد

وقتی می بینم هنوز هم در اکثر مدارس مربی تربیت بدنی یک توپی می اندازد وسط حیاط مدرسه و عده ای از دانش آموز ها به سر و کله هم می زنند و عده ای دیگر هم که علاقه و حوصله اینگونه ورزش کردن را ندارند در زنگ ورزش داخل کلاس می نشینند و گعده برپا می کنند

واقعا غصه ام میگیرد

یکم فرق کنید دیگه لعنتیا!

https://www.aparat.com/v/LvZe4

https://www.aparat.com/v/LvZe4


ورزشبیس بالهوچیگریحسن عباسیسلبریتی
بشكست اگر دل من به فداي چشم مستت / سر خم مي سلامت شكند اگر سبوئی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید