ویرگول
ورودثبت نام
هانیه یغمایی / فیت لند
هانیه یغمایی / فیت لند
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تیرِ بی عشق ?


واقعیت اینه که هیچ وقت عاشقش نبودم...

‌من فقط عاشق قهرمانی بودم،

‌‌و *کمان* برام وسیله بود...

فرقی نمیکرد،

‌‌قهرمان تیراندازی یا قهرمان یه رشته ی دیگه،

‌من فقط میخواستم به هدفم برسم...

‌‌‌شاید واسه همینم بود،

‌‌که به اون جایگاهی که واقعا در خورِش تلاش کردم، نرسیدم.


‌انجام دادن کاری بدون عشق،

فقط گذران وقت و زندگیته... ‌

و تورو به هیچ جایی نمیرسونه...

اما... ‌

اگر ۱۴۰۰ دوباره دست به کمون بشم،


هر تیرم رو،

مثل هر گامم توی دومیدانیم، ‌

با عشق میزنم،

با عشق کمونو میکشم،

با عشق تیرمو رها میکنم...

‌و حتی هرشکستمو با عشق میپذیرم...

و میدونم که با عشق، میتونم فاتح هر میدونی بشم ? ♥️

‌هانی ۱۴۰۰ ? بر وزن رحمان ۱۴۰۰?

هاینه یغمایی

هدفقهرمانیورزشتیراندازی با کمانعشق به کار
هانیه یغمایی، قهرمان و ملی پوش اسبق تیراندازی با کمان و قهرمان دوی ۴۰۰ متر مسابقات قهرمانی ایران، کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش از دانشگاه تهران، مدرس و مربی بین المللی انجمن فیتنس امریکا.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید