ویرگول
ورودثبت نام
GriefKid
GriefKid
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اون کیه؟

0. آخ، اینجا کجاست؟

  1. این یکی‌ام نمی‌دونه که! پسر جان فقط بدون اینجا وقتی حرف میزنی و حرفتو تموم میکنی تا یک ساعت دیگه نمی‌تونی حرف بزنی.
  2. آره و خب بعد از هشت ساعت میتونی بفهمی چیکار کردی و چرا اومدی اینجا که تا الان دو ساعتش گذشته.
  3. مثلا من زن و بچه داشتم، صاحب کارخونه بودم، داشتم میرفتم سرکار که تصادف کردم و بعد از تصادف منو به جای بیمارستان اوردن اینجا.
  4. من هنوزم فکر میکنم اثرات اون هروئینیه که مصرف کردم.
  5. من کل جهان رو میشناختم، تمام علم‌های عالم رو، ولی هیچ علمی اینجا کارساز نیست و به هیچ دردی نمی‌خوره.
  6. شاید تو بتونی و یادت بیاد چطوری وارد اینجا شدی و راه خروج چیه، لطفا وقتی وقتت شد با دقت صحنه هارو ببین و با جزئیات ببین که از کجا وارد اینجا شدیم.
  7. (سکوت)

0. اونی که اونجا نشسته و پشتش به ماست کیه؟

  1. هوف، اینم مارو نتونست نجات بده، بهت گفتیم ببین از کجا وارد شدیم که هممون خارج بشیم. اون خود تویی، هر کسی بعد از هشت ساعتش توی اینجا توجهش به خودش جلب بشه و بخواد خودشو بشناسه که کیه خودشو آزاد می‌کنه و دیگه هم نمی‌تونه حرف بزنه و به ما دیگه نمی‌تونه کمک کنه تا آزادیش.
آزاد حرفببینوارد
chess player, software engineer
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید