ویرگول
ورودثبت نام
حمیدرضا میرزایی نسب
حمیدرضا میرزایی نسب
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

نمونه کارهام - بشقابای ساده

سلام.

امروز داشتم این عکسا رو نگا میکردم

حس کردم دوست دارم با شما به اشتراک بذارمشون

پاستا پستو - سالاد سزار - سالاد انار - سالاد بادوم زمینی - پاستا آلفردو

اینا آیتم هایین که معمولا خیلی از کافه رستوران ها تو منو دارن. این کافه هم که روبروی یه دانشگاه بود، تم مخصوص خودشو داشت که این بشقاب ها تکمیلش میکردن.

این سس پستو هم داستانای قشنگی پشتشه.. چند سال قبل یه زوج خیلی عزیز مشتری ما بودن که عاشق پاستاپستو بودن، روز در میون با من تماس میگرفتن که براشون پاستا پستو بزنم. همیشه هم یه پرس میگرفتن دوتایی مینشستن پشت پنجره، گل میگفتن و گل میشنفتن و غذاشون رو میل میکردن.

یادمه روزی که از اون مجموعه جدا شدم، با من تماس گرفتن برای سفارش و وقتی فهمیدن دیگه پاستاشون رو من نمیزنم، کلی برام آرزوی موفقیت کردن و گفتن اون پاستا، بهترین پاستایی بوده که خوردن و من خیلی لذت بردم از این تعریف...

خیلی راضیم از شغلم و خیلی دوست دارم لبخندی رو که به لب آدم ها مینشونم...


نمونه کاربشقابغذاپاستاسالاد
آشپز بین الملل و راه انداز رستوران ایتالیایی و فرنگی و فست فود/ اینجا در مورد تجربیاتم در زمینه مدیریت فست فود و رستوران صحبت میکنم. آدرس وبلاگم: http://hamidrezamirzaeinasab.blogfa.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید