ویرگول
ورودثبت نام
Hamideh
Hamideh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

گاهی دلت می گیره از آدم ها و رفتارهاشون. گاهی می بینی چه بی معرفت هستند این آدم ها. توی روزهایی که غصه دارن و ناراحتن میان پیشت. اما تو در مواقع خوشی جایی کنارشون نداری. اونا فقط تو رو شریک لحظه های سخت و بدبختی هاشون میخوان نه لحظه های خوشی.

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

بعد دوباره می شینم و با خودم فکر می کنم می گم بیخیال حمیده سخت نگیر. این آدم ها خدا رو هم فقط تو لحظات سختی و درد و ناامیدی می خوان. تو لحظات خوشی وفراوانی آدم ها، خدا جایگاهی نداره .

این آدم ها با خدایی که این همه در حقشون لطف کرده اینطوری برخورد می کنن تو چه توقعی از آدم ها داری.



گاهی دلم برای خودم تنگ می شودآدم هابی معرفت
احساساتی ، عاشق نوشتن، عاشق خوندن کتاب، صدایی زیبا و آرامش بخش، پر از ایده های نو، خلاق، مهربون با لبی پر از خنده،
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید